Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Kynnere kan jo variere fra styrken den har. Vanlige kynnere kan kjennes med at magen din blir hard som stein, og det føles som at noen står med et belte å strammer rundt magen din. Andre kan være litt mere smertefulle, og kjennes baki ryggen/bekkenet. Men det de fleste kjenner kun at det strammer seg i/rundt magen! Eg er gravid med mitt andre barn, og kynnerene mine er faktisk forskjellige nå enn første gang! Håper du skjønte hva eg mente:-) Litt vanskelig å forklare..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har begynt å fått kynnere, det er veldig kjeldent jeg merker noe når jeg har dem, bare at når jeg tar på magen er den kjempehard. Noen ganger kjenner jeg bare littegrann nederst i magen at det strammer seg. Ganske artig egentlig:-)
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Ja det er nok kynnere ja:-) Noen har det gjennom hele svangerskapet, og det er faktisk positivt for det hjelper på fødselen:-) Av og til merker du ikke engang enn at du har de, merker de sikkert best visst du stresser el går tur:-)
PiaL Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Tusen takk for svar! Aner ikke om jeg har begynt å få det, men synes magen er ekstra hard innimellom, så da kan det jo være det...får uansett håpe kroppen min også negynner å trene etterhvert!
2 x gull Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Det er typisk at kynner kommer hvis du plutselig gjør en bevegelse, f.eks ligger på sofaen og reiser deg opp og henter noe og så legger deg igjen. Da er magen plutselig steinhard i ca 30 sek. Se ut som en fotball kul og så blir magen myk igjen.
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 bare hyggelig å kunne hjelpe:-)
Tusse1973 Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Tror jeg fikk kynnere for første gang i dag... er ca i uke 26. Jeg merket det når jeg hadde vært å tisset, reiste meg opp og i 2 sekunder der føltes det ikke nope godt å reise seg..... Magen ble hard og det var akkurat så litt sterkere mensensmerter heeelt nede rundt magen... varte i 10 -15 sekund kanskje.... Ikke særlig behagelig men litt spennende for det om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå