Gå til innhold

Sterilisere seg samtidig som keisersnit ?

Anbefalte innlegg

Lurer litt på å få tredjemann, og det vil da bli mitt tredje snitt - har hørt at man kan be om å bli sterilisert i samme slengen, da vi definitivt ikke ønsker flere, samt at jeg er 40 år, hørt at det er veldig enkelt når man først er åpnet opp.

Noen her som har fått det gjort eller kjenner noen ?

Bivirkninger ?

Må man bli liggende ekstra lenge på operasjonsbordet ? (vil kjappt inn til ungen min på post-op.)

Lengre rekonvalesent-tid ?

Har man fortsatt mens og slikt, eller kommer man i en slags overgangsalder ?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg får min andre med keisersnitt snart, har tenkt å sterilisere meg. Legen sa til meg at det tok kun et minutt ekstra - da de er der inne alikevel, nevnte ikke noe om lengre tid for å komme seg. Har lest litt på eksterne sider - der man kun gjør sterilisering, her står det at dette er et lite inngrep. Jeg tror nok at selve keisersnittet er det store inngrepet her. Jeg fikk beskjed om at du ikke kommer i overgangsalder. Legen sa at det ikke var bivirkninger, men jeg har jo ikke gjort det enda - skulle vært fint å høre fra noen med erfaring...men de er vel ikke akkurat daglig på disse sidene... heller da folk som kjenner noen som sier noe om dette..

;))

Jeg steriliserte meg samtidig med ks. Hele operasjonen tok 35 min fra start til stopp med steriliseringen. Det tok kun noen min.selve steriliseringen.

Jeg merker ingen bivirkninger. Nå er det 3 mnd siden.

Jeg dro hjem igjen andre dagen!!!Og dette var mitt første ks.

Mensen har man som før, siden kroppen produserer hormoner og egg forsatt....

Jeg angrer ikke på dette. Ingen store smerter i etterkant heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...