Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg var sammens med en fyr også ble det slutt så ble jeg voldtatt så fant jeg ut at jeg var gravid noen mnd senere. Jeg er nå 21uker på vei i følge ordinær UL , det er bare 3 dager i mellom voldtekten og han jeg var sammens med, de har alltid på de 4 andre ul jeg har vært på vist til akkurat den datoen som stemmer med han jeg var sammens med, men ordinær ul viste at hodet var på dagen som jeg ble voldtatt, mens kroppen var han jeg var sammens med.. Jeg har blitt sammens med han jeg var sammens med før jeg ble voldtatt.. men han vet ikke enda at jeg ble voldtatt.. Hvordan kan jeg finne ut hvem av de som er faren fortest mulig ? kan det være at hodet bare var lite ? jeg tok ordinær ul i utlandet i uke 19 og da stemte alt sammen, men når jeg tok ordinær ul i norge var det vi fikk dette resultatet i uke 20.. Er veldig vannskelig for meg å se han jeg er så glad i glede seg så mye også vet jeg ikke om det er han sin.. jeg blir alene mor uansett for vi bor ikke sammens, men vi vill gjerne gjøre det, men dette holder meg tilbake..
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 De dagene fra eller til har ikke stor tå si... De viser ikke når du hadde sex= barn, de viser når du hadde eggløsning= barn. Så så lenge det er på samme syklus, kan man bli gravid med "alle" man har sex med eller blir voldtatt av. Beste håpet ditt hadde vært om du hadde hatt sex med samboer, så hatt eggløsning, og deretter voldtatt (regner med du skjønner at jeg ikke ønsker deg eller noen voldtatt, snakker kun om dette tilfellet). Et egg som allerede er befruktet, blir ikke befruktet igjen... Dessverre kan man jo bli gravid basert på sex 4-6 dager før el og inntill to dager etter... Jeg håper virkelig for din del at kjæreste er faren. (Men det er en fare for den andre, kommer an på når el og kvalitet på sæden..) I Norge er det ikke lengre lov å ta fostervannsprøver for å bestemme farskap. (Det er også en risiko for barnet). Så du må nok antagelig vente til barnet kommer for så å ta en dna prøve av barn og far. OM du vil fastslå farsskap da... Anbefaler uansett om du tester eller ikke at du er åpen og prater med kjæreste om dette. Så kan dere jo sammen finne ut om det er noen vits i å finne ut av dna'en eller om kjæresten din ER far uansett... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 er enige med Elisa30 om at du bør åpne deg til din kjære, det er vondt å holde sånt inni seg. hvertfall når en hormonell i tillegg og bør tenke på andre kjekkere ting. Og, jeg tror ikke du kommer til å slutte å tenke at barnet kanskje "tilhører" en annen person viss du ikke sier det til din kjære. Og voldtekt er en traumatisk opplevelse som kan gi følger på andre måter, at du sier det kan gjør at din kjære forstår deg på en bedre måte på hvordan du evt vil oppføre deg til ting senere =) Viste ikke at det ikke var lov med forstervannsprøve, men da slipper jeg hvertfall å tenke på det, min bf vil ikke vedkjenne seg barnet. takk for at du tipset om det =) Håpe alt ordne seg for deg vennen =)
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Fostervannsprøve er lov, men ikke for å kartlegge farskap.. i Norge lengre. Tror det er lov i Sverige.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 ok takk for svar. Jeg snakket med kjæresten min om det i dag.. han reagerte med sinne, noe jeg har full forståelse for.. han var med meg å snakket med en av politi mennene jeg har snakket med sammens med advokaten min om saken min og tror han forstår situasjonen selvom han er veldig sinna..
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Hvis han ble sint, synes jeg faktisk han burde spare deg for det. Forstålig at en mann (!!!) reagerer med sinne umiddelbart fordi han er i en situasjon han ikke regnet med, men forhåpentligvis når han får tenkt seg om, forstår han at han ikke har noen grunn til å være sint. Du har ikke bedt om å bli voldtatt og det er en sår og vanskelig situasjon å dele. Hadde vært noe totalt annet om du hadde hatt sex med noen og SÅ vært usikker på farsskap og ikke sagt noe... Jeg håper for din del at han roer seg og viser forståelse for hvor vanskelig dette er for deg, og at han er der for deg og deres barn. Hadde jeg vært dere ville jeg ikke dna-testet. Skriv samboers navn på papirer, så er det kun ved organtransplantasjon e.l. det evt er nødvendig å vite fysiologiske fakta. Din samboer kan være 100% far uansett! Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Jeg får håpe det går over etterhvert.. Akkurat nå er det ikke snakke han er mest flink til, blir litt redd for at han skal skade ungen i magen, men samtidig er det jo en sjangs for at det er hans så det vill han vell kansje ikke gjøre... Han er veldig forskjellig utseendet fra han som voldtok meg så vi ser det med engang om det er han sitt eller ikke.. Tror ikke han vil late som han er far til et barn som ikke er sitt uansett hvor mye jeg hadde ønsket det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå