Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Gutten min på akkurat fylt 3 år er ikke det spor interessert i hverken potte eller do... Jeg kunne tenke meg å prøve litt nå, men er det noen vits når han ikke vil sitte på do? Vi har prøvd litt, men han vil bare ned igjen så fort vi har fått han på do. Noen med erfaring tips her??? Takk i så fall.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Har du prøvd å ha med bok på potta/do? Det kan jo være med på å avlede oppmerksomheten hans på å ikke ville sitte der. Og har hørt om mange som har hatt suksess med den potty training bleia som gjør at det føles vått og kaldt ¨å tisse i bleia. Da er det jo en gyllen sjanse å si at om han tisser i do så blir det ikke ekkelt og kaldt for deg
mai mammaen til to Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 her i gården sluttet hun helt plutselig uten at jeg hadde tenkt på at hun skulle slutte.. hun hadde gått mye naken og tisset jo på gulvet osv da...plutselig ville hun ikke ha bleie på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå