gutt i mai. Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 min gutt er 3 mnd,og blir illsint når jeg legger ham på magen,han nekter og løfte hodet.flere som er slik??blir litt bekymret jeg,men han er vell bare litt treg av seg da:)
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Tulla her er bare tre uker enda, men hun er på samme viset. Ilsint hvis vi legger henne på magen, og hver gang hun forsøker å løfte hodet tipper hun framover så rompa letter, og da blir hun om mulig ENDA sintere... Og så forsøker hun desperat å kave seg framover, selvsagt uten større hell enda... Utålmodig frøken Men hun er veldig flink til å holde hodet når hun sitter i bæresele eller vi holder henne inntil brystet da, så hun får nok trent seg litt allikevel
mai mammaen til to Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 tror ikke det er noe å bekymre seg for.. det er ikke alle som liker åligge på magen. husker da datteren min som nå er to år, ble lagt på magen. hun hatet det... så hun lærte seg liksågodt å snu seg til ryggen igjen veldig tidlig..hehe.. mini som nå er 2 mnd løfter hodet rett opp og ser seg rundt... men vi har ikke øvd så veldig mye på gulvet i det siste... har heller hatt han på magen vår. da løfter han jo hodet også... så det kan jo være en ide? eller så har jeg hørt at det kan være lurt å legge dem på et teppe eller noe oppå bordet så sitter man foran. da får dem lett øye på deg... ellers så er det jo spennende med forkjellige leker.. vi har et speil som han syns er veldig gøy å se i som vi setter foran han..om du ikke har sånn lekespeil kan du jo legge han foran et speil om dere har et som går til gulvet.. det gjør jeg på soverommet vårt. han ligger å ser inni der..
<Pernille> Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jenta her haterå ligge på magen!! Er 3 mnd og 1 uke nå og plutselig for noen dager siden løftet hun hodet helt fint! Hun har nok klart det, men bare ikke giddi. Første gangen så la jeg henne på et teppe på bordet, de liker ikke ligge med hodet på harde ting heller. Så kan jo være en ide. Men ellers tror jeg ikke det er noe å stresse med, det kommer plutselig en dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå