Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 mine foreldre har alltid vert spesielle,føler dem alltid har villet styrt livet mitt..nå er jeg gift og har 2 barn med han..så for 2 helger siden fant han og 3 kompiser ut at dei ville drikke å reise litt rundt,alle har ferie...dem var rundt på besøk og koset seg..alle hadde barn og kone hjemme..nå har mine foreldre fått vite dette,og mener at jeg må skille meg.dei vil ikke treffe mannen min,vi får ik kome på besøk,dem kommer ikke på besøk,før mannen er ute av bildet...så er jeg gravid 5 uker p veg,tenkte dette ville mykne dem opp..abort må du ta,ta en utskrapning....hvordan takle dette? sønnen vår hadde nett barnebursdag ,dei kom ikke,hva skal vi si til barna...
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg kan prøve å hjelpe deg, men må bare få bekreftelse på at jeg har skjønt innlegget ditt. Altså, foreldrene dine vil ikke møte din mann fordi han tar seg en guttetur?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 ja,og av og til ut en tur på fredagskveld med kompisene
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jeg synes du skal si at besteforeldrene hans har det litt vanskelig, og at de ikke kan komme på en stund. Så synes jeg du skal forklare foreldrene dine pent og rolig at de kan konsentrere seg om resten av sitt eget liv, i stedet for å legge seg opp i ditt. Og så får du bare holde deg unna til de tar til fornuft. Synes jeg da
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Jeg kan ikke gi deg noe annet råd enn å overse foreldrene dine sine "dumme" oppførsel. Har aldri hørt på makan. Tenkt at noen ikke vil møte svigersønnen sin fordi han har det gøy med kompiser. Alle drikker jo og har det gøy en gang i blant. Men foreldrene dine mener at det er greit at du har det gøy med venninnene dine da? Jeg tror det er noe mer bakenforliggende enn bare akkuratt dette tema, men, men jeg kan jo ta feil da
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 nei,det er ikke greit at jeg heller går ut å koser meg med venninene mine...er det ikke meg å mannen det er noe galt med..er barna sine klær skitne,håret buste,skittent hus,skitne møbler,stygge møblerosv...forstår ikke helt hvorfor di ikke bare kan godta meg sånn jeg er...men mor har tidlegere vore innlagt...da jeg var baby,og jeg vet at hun går på cipramil....men dette er veldig trist....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå