Undrende85 Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Da er det bare et par dager til treffet! Håper inderlig det kommer noen fler som har små mager, for da jeg var med første gangen var jeg den som var kortest på vei, og det har jeg fortsatt å være. Nå føder jo de andre stadig vekk, så jeg føler meg litt alene om å ikke være helt klar for sykehuset enda hehe Vi møtes utenfor Egon og ser ann før vi bestemmer oss for om vi vil spise på Egon eller gå ned på kaien eller noe slikt. Sist var det veldig varmt, og de har ikke airconditioning på Egon, så det var uaktuelt å sitte der i den varmen.
førstegangsventende Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 komme eg:) tar med ei venninna så har termin i desember muligens om d passe:)
Thumper Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Så sant ikke noe plutselig skulle skje i natt, så kommer jeg også imorgen Har termin til lørdag, og på fredag som var var jeg litt usikker på om noe var i gang, men nå har alt bare roet seg og det ser ikke ut som om noe skal skje på en evighet... Men så dier folk at det er ihvertfall et tegn; "Stille før stormen..." Regner med vi sees
KjellOlavsMamma Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Eg o vil Men eg e litt seint ute for han e allerede kommen litle prinsen min..
Undrende85 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 Må jo sette igang med ute-av-magen treff dere som er på andre siden av fødselen, så jeg har noen å møte da også! Kan absolutt anbefale Totalen i gågata, der er det stellerom, sofa i andre etasje der man kan amme, de har lekerom for de ungene som er litt større, og prisene er ikke så ille. Man kan faktisk spise seg lunsjmett der! Dit håper jeg at vi kan treffes når jeg også er på "andre siden" Men det gjør iallefall ikke meg noe om det kommer folk som har født
Undrende85 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2008 Da var jeg endelig hjemme, tok litt tid fra jeg gikk fra treffet til jeg kom meg hjem. Hadde det kjempeskoselig idag, igjen Gleder meg til neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå