Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare få det ut. Det er tross alt første dagen med jeg er 100% sykemeldt. :-) Har vært 50% sm forrige uke. Vet det er for det beste men... Dette kommer til å bli kjedelig. Dårlig samvittighet har jeg også. Men det er vel bare sånn jeg er bygd.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg veldig veldig godt! Er i uke 36 og er 100 % sykmeldt. Har jobbet 50% frem til for tre uker siden, men da ville ikke legen ha meg i jobb lenger og "krevde" at jeg var hjemme. Har en kronisk mage/tarm-sykdom som har slått seg litt vrang under svangerskapet, men ikke i den forstand at jeg føler meg syk eller ER syk. Sykmeldingen er forebyggende...! For ikke å forverre situasjonen.

Jeg vet at jeg ikke skal tenke på meg selv og kun på det lille livet jeg bærer, men det å "gå hjemme" føles ikke bra, hverken for meg eller omgivelsene.

MEN - min oppskrift på å holde ut (om du trenger gode eksistensielle råd?) er gode bøker, å plotte inn avtaler med venninner og kolleger iløpet av en uke. Kom deg ut og spaser en gang pr dag - frisk luft er alfa omega mor min mentale hygiene om dagen:)

LYKKE TIL med baby og ventetiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...