trekløver<3 har fått 3.jenta Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Da har jeg bestilt meg ublekede prefolds, bambusinnlegg, ullbukser og fuktsperrebleie til nyfødt-tiden, og mother-ease onezize bambusbleier, bambusinnlegg, rispapir, silkeinnlegg og fuktsperre til resten av bleieperioden! ) Skal også ha Disana ullbukse fra barnashage.no ) Gleder meg til jeg får de, så kan jeg øve litt før babyen kommer..hehe.. ) Snedig at man blir bitt av basillen på denne måten..hehe. ) Gleder meg!
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 gratulerer:) hva mener du med fuktsperre? PULtrekk?
trekløver<3 har fått 3.jenta Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Hehehe... JA, pul-trekk og ullbukser/truser ) Fuktsperre... Jeg jobber i flisbransjen, og det er vel der jeg har tatt ordet fra. Membran som puster= fuktsperre... hehehe;OD huff, slik kan det gå. Noen som har forslag til mindre tøybleier til de første mnd, i tillegg til prefolds? Synes de fra Mother-ease var så store, men de er sikkert ypperlige når barnet blir litt større... Så jeg kommer til å beholde de. Tar med glede i mot forslag.. ) HAr 12 stk prefolds og 12 stk Mother-ease onezize bambusbleier + yttertrekk i både pul og ull, og ekstra innlegg + silkeinnlegg.. HAr bestilt prøver på Bum genius lommebleie one zize bla. irene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå