Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Del Skrevet 21. juli 2008 Ringte i juni for å høre hvordan jeg skulle gjøre det med permisjon, siden jeg har termin 13 oktober og klassen min skal ut i praksis fra ca 1 september (semesteret begynner ikke før 25 august). Fikk besjed om at sidne termin var under 2 mnd etter semesterstart kunne jeg ta ut permisjon fra begynnelsen av året, og søkte derfor permisjon. Ringte lånekassen nå for å høre hvordan jeg skulle gjøre det for å få utbetalt penger, om jeg måtte betale semesteravg osv, og da viser det seg at saksbehandleren som har fortalt meg dette ABSOLUTT ikke har hatt peiling på jobben sin. Så nå står jeg her , passe fortvila, å får beskjed om at jeg ikke får utbetalt en krone fra Lånekassen før 3 uker før termin. Dvs. at jeg hverken får utbetalt penger i august eller september! (¨så sant jeg ikke gjør det jeg kan for å "lure systemeet" å tar meg ut en sykemelding da..) Synes det er tragisk at de skal tvinge oss til å foreta slika løsninger som egentlig er helt imot mine prinsipper! begynte å gråte i telefonen med saksbehandleren. Nå har heldigvis både jeg og samboer (som også er student) jobbet hele ferien gjennom, så vi skal nok alltid klare oss, men irriterende siden de pengene egentlig skulle legges i en ny bil!! Blir så frustrert! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138280108-irritert-p%C3%A5-l%C3%A5nekassen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå