Hege & lille Hannah <3 Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Avføringa hennes ser ut som elgebæsj.. Bare harde småklumper som kommer ut. Hun fikk hjemmelaget middag på fredag og lørdag. Kan det være grunnen? Da fikk hun laks, potet, gulrot og brokkoli. Såvidt jeg vet (for hun har vært hos pappaen i helga), så har hun ikke fått noe utenom det vanlige. Vi bruker begge samme grøtblanding og sånn. Sviskepurè har hjelpet henne tidligere, så jeg gav henne i grøten til kvelds igår. Synes det er så fælt når hun bare gråter mens hun tar i. Det er så tydelig at hun har skikkelig vondt. I tillegg er hun ganske plaget med luft, enda jeg er kjempeflink med å la henne rape etter både mat og drikke...
lille_Harepus Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Når min lille gutt blir sånn pleier jeg og blande ut et par t-sjeer med Malt i en flaske kokt vann. Det pleier å funke ganske bra
--{--{-@solstråle Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Fortsett å gi sviske til grøt. Jeg gjør det. Kjøper sånn glass med sviskesaft, har de i isbitposer, og fryser de ned. Kjempelett å bare ta ut en og ha den i grøten. Når guller hadde luft og vondt i magen da hun var mindre, la jeg henne ofte på magen. Det hjalp for henne iallfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå