Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Valget ble en 2008 modell fra OTH, har bestilt fra bbayjungle. De nye modellene blir helt flate i ryggen når de legges ned, noe som er glimrende siden bagen er såpass liten at babyen må fort ut av den, I dag ringte de fra babyjungle og ville gi meg en nydelig teppe på kjøpet! De skulle sende vogna i dag, og måtte viteom jeg ville ha rosa eller blått teppe. Det tror jeg aldri kunne skjedd i Norge.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Åhh heldige du.. Har sett på dn selv, og det står mellom dn og easywalker. Heller mest mot OTH. Hva betalte du for dn inkl frakt og moms? Har hørt at de har veldig god service der, og supert at du fikk med et teppe på kjøpet!!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Heisann. Jeg betalte 9500 med norsk moms og frakt. Prisen er for tvillingvogna, bag, setebøyle, pumpe, vinterpose. Dette er en modell som enda ikke er kommet til Norge har jeg hørt.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Vet du om det er plass til softbag i den ene delen, tro?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Hei. De selger iallefall ikke softbag til vogna tror jeg. Men tviler på at det går, pga fotbrettet kan ikke justeres/tas opp så da er vel ikke det så praktisk med softbag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå