Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en gytt 3 mån..har lyst å kjøpe mei tai.men vet ikke hvor kan jeg kjøpe den.og det finnes jo også olike typer..kan dere hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt babyhawk fra Babyhawk.com. Har lest litt rundt her inne å sett at mange anbefaler denne. Har en jente på 4 mnd. og gleder meg til jeg får den i posten:)

Skrevet

Jeg har kjøpt min på www.tettitett.com, og er veldig fornøyd! Jeg er ganske tjukk,og trengte en med litt lengre bånd rundt mage og rygg,så jeg fikk den spesialsydd. Ekstremt bra kundeservice og det betaler jeg gjerne litt mer for.. :-)

Skrevet

Jeg har babyhawk, er kjempe fornøyd med den! Super! Jeg kjøpte den på mixmax.no. Det var før ammetåkebelagte hjernen min fant ut at jeg hadde spart ca 250,- på å bestille direkte fra babyhawk.... Men 250,- bruker jeg på tull uansett, så det spiller ikke noe rolle

Skrevet

anbefaler babyhawk.com

pga dollarkurs, er det best å bestille der, posten legger ut for tollen for deg, ca 160 kr. altså, ikke noe stress! :)

jeg bestilte samtidig noen leggvarmere, som er fine å ha når det er litt kjølig ute, så trekker man de bare opp over føttene som stikker ut!

Skrevet

Jeg har også en babyhawk. Har brukt den fra ca 2 uker og hun er nå 3 mnd. Enda mer fornøyd enn jeg trodde jeg skulle bli. Kan anbefales. Deilig å bære i i forhold til tradisjonelle bæreseler (skal ikke nevne navn, hehe).

Skrevet

Jeg har en enkel sort i fløyel, den heter Eden og er kjøpt på alveslottet.no. Jeg er ikke så fan av masse mønster så den passet meg fint. Den er myk og deilig, og jeg har bare god erfaring med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...