Kosemamma´n Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 I dag har jeg måtte klippe luggen på lillemor på tre måneder! Hun har langt og relativt tykt, blondt hår, -faktisk ikke så slitt bak enda, men er redd det blir det... Blir iallefall musefletter til jul!!! Flere med meg?!
Labambie Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jepp! Måtte ta beslutningen om å enten klippe det eller bruke spenner. Så vi har kjøpt inn masse fine spenner istedet vi. Min er mørk, og hun har en slitt flekk i bakhodet. Det kom brått rundt 3 mnd's alder... Men håret ellers går langt nedi forbi øynene,og henger ned over ørene. Er moro da! Blir så uvant med skalla unger..
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 He he, vi har brukt sløyfer og spenner fra dag 1 =) Hun kom ut med riksTV sveis (laget av jordmoren da hun sto i åpningen) Hun får masse oppmerksomhet for det skjønne håret sitt!
møa Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Min gutt ser ut som et lykketroll. Masse hås som står rett opp. klipte nakken og rundt ørene da han var 2 uker, og skulle ha gjordt det en gang til ser jeg.
Kosemamma´n Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 Titta på bildene dine! Herlig hår!!! Lik mamma´n sin da Har prøvd en del spenner vi også, men det sitter ikke så veldig godt. (Også er mamma´n veldig redd for å lugge lillesnupp for mye da ) Navnedag om knappe 3 uker. Da blir det rosa sløyfe enten den vil sitte eller ikke!!!
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Jepp, jeg måtte klippe det litt bak, og hun må ha strikk og klemmer i det for å ikke få håret i øynene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå