Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Vi har nå begynt med grøt, og etter det så har avføringen til junior vært grønn... Er det vanlig? Før var den litt mer gul... :S Han får sviskemos i tillegg...
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Min lille jente har også grønn avføring men vi har ikke begynt med grøt enda. Mange sier at dette har med tenner å gjøre. Altså at de får grønn avføring når tennene kommer. Husker ar dette stemte med eldste mann her
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 hm.. ja det er vel ikke umulig.. han har vært litt grinete de siste dagene. Har ikke kjent noen kuler enda, men for å være ærlig så vet jeg ikke hva jeg skal kjenne etter - eller hvor - for den saks skyld
kitty08 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jenta mi hadde grønn avføring en liten stund når hun var 3,5 - 4 mnd, HS sa det antageligvis var en liten infeksjon (det var også hyppige avføringer). Det kom ihvertfall ikke noen tenner da ;-). Varte vel en ukes tid. Om det er blod eller veldig slimete, sa hun at jeg burde oppsøke lege, ellers var "alt normalt". (hun fikk kun MM da).
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 Nei det er ikke så hyppig, annenhver dag ca - helt normalt for han i alle fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå