Gå til innhold

Lille Marihøna mi er 6 mnd i dag!!! :-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her å tenker på hva jeg drev med for halvåret siden. Da var ting ganske annerledes ja.. Er så deilig! Jenta mi vokser seg stor og herlig,og mamman sin helse er så og si tilbake. Bare litt småtteri igjen, så er jeg frisk igjen.. Jeg elsker den lille jenta så utrolig mye at den kjærligheten overgår alt annet på denne jord!!!

Hun er så flink,hun kan så mye er så våken og kvikk..

Så herlig! Måtte bare få det ut! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til lille Mari, Jonas var akkurat 5 måneder og synes tiden går såååå fort. Nesten for fort, plutselig er permisjonen over...

Og jeg skal jobbe en uke, om en måned- hjelp!!

Skrevet

Gratulerer! For en fin dag å bli 6mnd på :-) Pode er også 6mnd i dag! Fy søren hvor fort tiden går. For et halvt år siden på denne tiden lå jeg med rier, ble ikke født før 21 på kvelden.

Skrevet

Gratulerer til dere også frk. Nilsen!!!!

Er det ikke rart å tenke på? Jeg også lå med rier nå.. Og jeg gikk i gulvet så det sang omtrent 4 timer fra nå,også kom hun med akutt ks..

Miss Fat: Ja,jeg så det på Facebook! Beklager at jeg ikke svarte.. Skal gjøre det etterpå.. Jonas er så stor og fin gutt!!! :-) Hadde vært moro å møttes en gang!

Skrevet

Åååå, så koselig:) For en stor dag! Gratulerer masse masse!! jeg gleder meg til det er vår tur om ikke lenge:)

Skal dere gjøre noe spesielt i dag? Eller er det kanskje bare jeg som alltid skal feire noe, kanskje? Men 6 mnd er store greier, synes det skal feires med kake:):)

Skrevet

Da er vi like Kokos,enhver anledning til å feire noe bør brukes! Er altfor mange triste dager,så er bare å nyte de store! Her ble sjokoladekaken bakt i går kveld! Komme å få? :-) Tenkte til og med å gi vesla litegrann på fingeren! Selvom jeg da sikkert blir en dårlig mor i manges øyne.. Hehe

Skrevet

Jeg slenger meg på!! Gutten min er også 6 mnd idag!! Grattis til oss :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...