Gå til innhold

hvordan er det ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man slutter på anti depressiva i forhold til vekt nedgang? må man bevisst slanke seg eller vil man gradvis gå ned av seg selv når man har et normalt kosthold? Jeg slutta for 1,5 mnd siden men har ikke gått ned noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk du opp noe særlig når du begynte med pillene da? Er det Remeron du brukte?

Skrevet

jeg gikk ikke opp noe særlig men vekta står bom still uansett hva jeg gjør. spiser ikke mye og med en 1 åring og en 4 åring i hus går d stort sett i ett. prøver være forsiktig med snop oxo. ikke vært flink å trene i d siste men skal i gang igjen nå. gikk på zoloft...

Skrevet

Tror du spiser for lite. Spis lite og OFTE, da holder du forbrenningen i gang. Det er kjempeviktig med tanke på vektnedgang.

Trening....tja....sixpacken kommer på kjøkkenbenken, ikke på helsestudio. Det er min erfaring.

Skrevet

ja det kan godt være at jeg spiser for lite. skal prøve å få spist oftere. får virkeli håpe at det snart kan gå nedobver, mega frustrerende n år d står stille i snart 1 år og man virkeli ønsker å ¨gå ned. tusen takk for at du gadd å svare meg :) ja d med kjøkken benken kan vel kanksje stemme ;) ha en fin dag da.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...