Gå til innhold

negativ test idag - 14. dag, men et spm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

god morgen jenter.

mitt 1. fryseforsøk endte desverre negativ i følge testen. Jeg tok blopprøve på Haukeland i morges, men får ikke svar før 11. august, og de har stengte kontorer. derfor spør jeg her:

jeg går på crinone og progynova, har ikke fått mensen (ifht de siste månedene skal jeg ikke få den før på onsdag/torsdag), skal jeg fortsette på medisinen?? Har jo testet negativt, men er det sjangse siden ikke mensen er kommet?

skal egentlig ta progynovatabletter 3 ganger dagling og crinone morgen og kveld, har ikke gjort dette idag, da jeg fikk negativ test. hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Under mine forsøk har jeg fått streng beskjed om å fortsette på medisiner til resultatene av blodprøven er diskutert med klinikken. Dette fordi det er noen som er tregere enn andre i utviklingen av HCG.

Kryss fingrene du for at det ennå er håp :-)

Skrevet

Hei

Jeg fikk beskjed om å slutte på med. på dag 14 om testen var negativ. Mensen kom 3 dager etterpå.

Skrevet

hei!

I Porsgrunn fikk jeg beskjed om å teste dag 14. dersom negativt (hvilket det var) skulle jeg fortsette på medisner et par dager til og så teste igjen. Fryse-egg kunne visst være litt tregere.

Etter dette skulle jeg slutte på medisiner hvis testen fremdeles var negativ.

Jeg skulle ikke vente på mensen. Den kan bli forsinket pga medisinene.

jeg får den aldri får jeg slutter på dem jeg.

usj, så kjedelig når det er negativt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...