Lady lovely locks Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Det er guttenavn, ikke sant. Synes det er helt greit. Du kan jo kalle han Jostein eller Joakim og bruke Jo som kalle navn. Synes kanskje det er litt kort. Men det er sikkert en vanesak.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jo? nei..!! syns ikke det er så fint, men det er ikke det værste jeg har hørt da...da syns jeg heller Jonas,Joakim,Johan, Jonathan og tilogmed Jon er bedre men kanskje det kan være fint med ett navn etter ? Jo Alexander for eksempel
lamlim Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Jo er fint navn, men burde kanskje ha et mellomnavn?? Spørrs hva etternavnet er..
Vannmann35 Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Det er et koselig navn. Kjenner både en liten Jo og en voksen Jo, og navnet kler dem begge :-)
bimbim Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2008 Takk for svar! Noen flere som har lyst til å kommentere? Vil ikke ha noe lengre navn og bruke Jo som forkortelse (f.eks Jostein), ikke dobbelt navn heller. Vi ønsker et ganske kort fornavn og han får i tillegg to relativt lange etternavn. Har dere andre forslag?
Vannmann35 Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Vet om brødre som heter Jo og Tord - to flotte navn :-) Ellers, hva med: Bo Jone Jon Jens
bimbim Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2008 Hei Vannmann31 Jeg er fristet til å spørre deg om du som kjenner/vet av opp til flere som heter Jo, kan si noe om du har fått inntrykk av om disse noen gang har blitt ertet for navnet sitt (Nei! - Jo!). Tror det er mest tanken på dette som holder meg litt tilbake, ellers synes jeg navnet er flott. Det er både tradisjonelt, stødig og uvanlig på samme tid. Og kort! Om du kjenner disse som heter Jo veeeldig godt kan du kanskje hilse fra meg og si at det er en tvilende vordende mor som lurer... ;-)
sonne Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Ikke helt min smak, synes det er et kjedelig navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå