Trønderjente82 Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jenta mi er fryktelig sulten om dagen. Får grøt morgen og kveld, frukt til lunch og middag. Nå må jeg begynne å gi henne et femte måltid, men er litt usikker på hva jeg skal gi. Prøver å gi litt brød, men det går sakte og hun er ikke særlig begeistret enda. Skal jeg gi litt ekstra frukt eller middag? Trenger synspunkter:)
petite fleur Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Sønnen min nekter å spise brødskiver, og han får også som regel 5 måltider pr dag (kan variere litt). Derfor blir det 3 grøtmåltider her i tillegg til frukt og middag.
Krokka og prinsessa Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Hva med å gi mer fullt måltid til lunsj? Fruktmos er jo ikke så mya da. Kanskje derfor hun ikke "holder" lenger? Hva med: -Frokost: Brød (Må jo begynne så smått snart....) + fruktmos eller yoghurt til frokost. -Lunsj: Grøt + fruktmos. Bruk gjene naturell grøt, og bland fruktmosen i. -Middag -Kvelds: Grøt. Også melk innimellom når hun har behov for litt ekstra påfyll..
Propellmamma til 2 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Synes ikke det var mye... Gutten min på 9 mnd spiser: Frokost: Halvannen brødskive Lunsj: Grøt+fruktmos Mellommåltid: Drikki+banan Middag: Det vi spiser Kvelds: Halvannen brødskive ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå