Meg og alle gutta Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har pcos og mistenker sterkt at det er endometriose inni bildet også.. Har helt syke menssmerter og mye andre symptomer. Kan jeg be legen min om henvisning til laparaskopi selvom vi ikke har vært offesielt prøvere i et år riktig enda? Eller tar man den biten etter 1 års prøving.. Jeg føler isåfall at det er å kaste bort mye tid. Dette er så slitsomt for meg. Veldig glad for svar.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg hadde en god del sterke smerter rundt Lap`en, Hadde jeg sluppet ville jeg nok ventet litt med det. Er jo ikke uvanlig å prøve 1 år før det klaffer,så ville gått ut året før jeg startet utredningen. Er en slitsom prosess å gå gjennom. Jeg hadde forresten også mye menssmerter,men de fant ikke noe på Lap... Lykke til!!!!
Helene Harepus Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Jeg ville snakket med legen om det, det pleier uansett å ta ganske lang tid før man kommer inn pga ventelister og slikt. Og det er ikke umulig at fastlegen din må henvise deg til en spesialist, som evt henviser deg videre til sykehuset. Jeg ble operert i slutten av april for myomer og de fikk jeg bekreftet hos gynekologen i september i fjor! Og timen hos henne måtte jeg vente på i 2 måneder.. Jeg sier ikke at alle må vente så lenge og hos meg dreide det seg om en større operasjon, men jeg har inntrykk av at det kan fort gå noen uker og måneder.. Lykke til uansett! Helene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå