♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 I dag fikk jeg tak i morgendagens Henne. Ville så gjerne få med meg reportasjen om skjønningen Jesper. Det var sterk lesning,og selv om jeg er hormonfri for øyeblikket, ble det vanskelig å ikke la følelsene ta overhand. Det er ikke så rent lite dere har måttet igjennom det siste året, og det er ikke til å fatte at noen skal makte på det heller.Så mye vondt og trist,bare beriket av en vakker gutt som kun er til låns. Vi er nok mange her inne som har tenkt på dere i det året som har gått. Mange som har håpet på mirakler & medisiner for Jesper.Men denne verden er ikke rettferdig desverre.De vakreste,snilleste og skjønneste mennesker blir tatt i fra oss uten spørsmål eller forvarsel. Tusen takk for at dere ville dele deres historie Gøril. Mine beste ønsker for deg og dine på veien videre. God klem i fra
Gøril og Jesper :) Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Takk for det Gode tanker er så godt å få. Det er ikke annet som hjelper. En klem og gode tanker tar jeg villig i mot. Håper at folk vil sette pris på artikkelen. Og at Jeppelille berører flere hjerter enn han har allerede gjort. Er så uendelig glad i den lille fine tapre gutten min. Han er den store helten, mirakelgutten som jeg har vært så heldig å fått.. Du, vilsågjerne.. Jeg skulle legge inn ett innlegg på ønskebarn sine sider, om artikkelen. At den kommer ut i morgen. Men, jeg kommer meg ikke inn. Hadde du orket, om du skal "innom" i kveld? Klem til deg også
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jeg skal kjøpe dette bladet, var å så etter det for en stund siden, men da var det ikke kommt. Jeg vil at du skal vite at jeg har ikke glemmt dg. Jeg husser godt tiden her inne med dg. Du er en tapper dame, som vi alle har mye å lære av. jeg håper du vil fortsette å oppdatere oss, for jeg lurer så ofte på hvordan det går. Stor klem fra
Valentines Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Kjære Gøril! Tusen takk for at du har delt din historie! Jeg gråt og gråt og gråt da jeg leste bladet i dag. Bildende var så vakre og historien var utrolig sterk! Bildet av han i senga, der du holder hånden på han, var så sterkt! Han minte meg om min egen lille gutt. Så vondt at dere må oppleve dette.. Du har helt rett i at vi trenger å høre sånne historier. Det setter ting i et viktig perspektiv. Jeg har aldri møtt deg, men vit at jeg sender mange varme tanker til dere. Jeg håper inderlig at dere får mange gode dager sammen med Jesper før han må forlate dere. Stoooor klem fra meg
AO3 Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Jeg hører ikke hjemme her inne, men svarer deg likevel: Du husker sikkert ikke meg, men jeg husker deg. Artikkelen var utrolig fin, og deres historie rører mange! Det er utrolig tøft av dere å stille opp slik dere har gjort. Det står det stor respekt av. Og ikke minst - lille Jesper er utrolig vakker! Det er så trist at han ikke skal få lov til å vokse og lære og bli alt det han kunne ha blitt. Det er noe det bare ikke finnes ord for. Han kunne nok ikke ha kommet til bedre foreldre enn dere i den dyrebare tiden han har her.
doffine Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Kjære Gøril! Løp å kjøpte Henne i dag. Har jo hørt mye fra nunnemor om dere også. Jeg prøvde å lese artikkelen mens jeg satt på venteværelset hos fysio, men det var sterke saker. Så jeg satte meg ned hjemme å tårene rant fra første side. Er så stolt av å kunne si at jeg vet hvem du og dine er. Makan til flotte personer du og din kjære er. Og er en synd at Jesper kun er på lån. Den vakre lille gode sjarmklumpen og med det fantastiske smilet. Jeg kjenner deg jo ikke så meget, men vi har jo hatt våre samtaler på msn;) Jeg har bare ikke ord på hva jeg skal si til dere... dere er bare helt fantastiske foreldre. Mange klemmer fra meg
Ann-ch. Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Har nå også fått kjøpt meg bladet og lest artikkelen. Og det var jammen sterk lesing ja. Har jo fulgt deg siden du startet opp med forsøk. Lille Jesper er jo bare nydelig, men det er jo så vanvittig trist at han er så syk. Synes dere er noen utrolig tapre foreldre og takk for at dere deler historien deres med oss andre.Det setter ting i litt annet perspektiv. Håper dere klarer å kose dere masse med Jesper den tiden han får lov til og være her, også ønsker jeg dere masse lykke til videre. Stor klem fra meg.
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Kjære Gøril! Vi har "vært sammen" her på ass. befruktning, gravide slitere, småtroll 0-1, ammedebatten, med mer. Jeg "har vært med deg" på det meste som har skjedd, fordi du har vært så flink til å dele ting. Jeg husker besøket på Volvat, oppfølgingen i ettertid, gleden da Jesper så ut til å være i helt fin form og fortvilelsen da sykdommen slo til. Jeg føler jeg kjenner historien din godt, og kjøpte Henne mest fordi jeg gledet meg til å se bilde av den flotte moren til Jesper. Å lese historien er allikevel noe av det sterkeste jeg har vært borti. Vet ikke helt hvor mange ganger jeg måtte legge vekk bladet, for så å ta det fram igjen. Jeg håper du fortsetter å oppdatere oss om hvordan det går, vi er mange som tenker på dere! Klem
Viktoriana Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 Det var en utrolig flott artikkel. Sterk kost var det og tårene rant. Godt at noen er så modige at de vil fortelle sin historie slik at vi andre kan få et innblikk i en verden vi kanskje håpet ikke eksisterte. Det er så usigelig trist at dere ikke skal få se Jesper vokse og bli en flott mann. Håper dere får mange gode stunder med Jesper fremover. Beundrer deres styrke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå