Baby i vente Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Kan dere kommentere og/eller rangere disse navnene: Sølve Heine Gaute Jone Ole Even Simen Jenny Tine Malene Evy Linn Emilie Eileen/ Eilin
Vannmann35 Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Sølve - helt ok Heine - ok Gaute - tja... ikke så glad i Jone - typisk Rogalandsnavn Ole - koselig Even - koselig Simen - pinglenavn Jenny - harry Tine - melk... Tina er finere! Malene - litt rosa.. Evy - liker ikke Linn - uff... liker ikke! Emilie - oppbrukt.. Emilia er bedre! Eileen/ Eilin - fint Favorittene er nok Even og evt. EmiliA :-)
Cassandra80 Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Sølve - ikke helt min smak Heine - ikke helt min smak Gaute - ikke helt min smak Jone - aldri hørt før. litt spesielt for meg Ole - fint Even - fint Simen - liker veldig godt Jenny - liker ikke Tine - søtt Malene - litt for søtt Evy - liker ikke Linn - liker ikke Emilie - pent Eileen/ Eilin - liker ikke helt Mine favoritter her er Simen og Emilie
Tutto og snuppo Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Heine - Flott namn, og ikkje så altfor mykje brukt Simen - Søtt namn Sølve - Ganske tøfft Even - Heilt greitt Gaute - Heilt greitt Ole - Litt for kort Jone - Har aldri likt.. Jenny - Kjempeflott! Emilie - Søtt, litt vel populært Malene- Søtt namn Linn - Okei namn Tine - Føler liksom det høyres ut som eit kallenamn for Kristine, Martine, Stine.. Evy - Vel nok.. Eileen/Eilin - Fint uttalt Eilen, men ikkje som Eilin..
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Sølve - Forferdelig stygt. Heine - Tenker ketchup. Stygt! Gaute - Usj, Gaute gris! Jone - Jonsokktroll eller hva det heter, usj, usj! Ole - Ola er finere, men det gaar greit nok. Even - Greit nok, men ikke fint. Simen - Nei. Jenny - Veldig fint! Tine - Nei. Malene - Nei, ush. Evy - Hjelp. Linn - Nei. Emilie - Nei, Emilia er bedre. Eileen/ Eilin - Nei, daarlige assosiasjoner.
grace&hope Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 1. Even - stødig og tøft 2. Simen - fint (liker Simon hakket bedre) De andre guttenavnene er jeg dessverre ikke så begeistret for... Jentenavnene dine var litt vanskelige å rangere/kommentere, vi har nok litt ulik navnesmak:-) Men av disse er Eileen/Eilin favoritten.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Jeg synes Gaute er helt herlig, kjempeflott navn :) Even som en sterk nummer 2. Av jentenavnene dine liker jeg Emilie, malene og Jenny.
prebs Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Sølve - liker ikke Heine - fint Gaute - ikke så glad i Jone - for feminint Ole - veldig koselig Even - fint! Simen - kjempefint! Jenny - pent Tine - koselig Malene - vakkert Evy - tja Linn - ikke så glad i Emilie - nydelig! Eileen/Eilin - liker ikke Favoritter er Simen og Emilie : )
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Av guttenavna liker jeg kun Simen, det er kjempe fint. Ole og Even er ok. De andre er ikke helt min smak. Når det gjelder jentenavna har jeg selv ei lita Jenny, så syns såklart det er nydelig. Malene og Emilie er også pene navn. Tine og Eileen er ok. Liker ikke de andre.
Baby i vente Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. juli 2008 Jeg ser at vi er litt mer tradisjonelle enn mange andre her når det gjelder navn. Men det er kjekt å få litt tilbakemeldinger før vi tar det endelige valget. Flere kommentarer?
oktoberjentene;) Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 Tenke jeg måtte kikke på navnene dine også men vi har nok litt forskjellig stil Sølve - nei Heine - nei Gaute - hm, nei Jone - nei Ole - nei Even - nei Simen - Kjempe fint navn.. liker dette aller best!!!! Var ikke helt min type navn.. Simen er fint da Jenny - fint navn som kan brukes internationalt også Tine Malene - koselig Evy - ser for meg ei voksen dame Linn - litt for kjedelig Emilie - Super fint Eileen/ Eilin - Eilin var fint... Eileen likte jeg ikke =)
nil@ Skrevet 21. juli 2008 #13 Skrevet 21. juli 2008 GUTTENAVN; 1.Gaute 2, Ole 3,Simen JENTENAVN; 1,Jenny 2, Eileen 3. Emilie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå