Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Og det er ikke om det at jeg er nervøs for å sende vesla på ett år i barnehagen;-) Jeg er av de få som gleder meg til det og ser at jeg har et barn som trenger barnehagen. Men mitt problem er jo at jeg jobber som pedagogisk leder selv i samme barnehage, men annen avdeling. Derfor føler jeg at jeg jo bør klare å ha orden på ting. Alltid riktig utstyr på plass, nok skiftetøy osv. Ja rett og slett alltid ha passe av alt. Jeg vet jo at alle kan feile, men alikevel har jeg bitt meg fast i dette her. Jeg vet jo selv at det har blitt sagt opptil flere ganger andre steder jeg jobber at; og hun er jo førskolelærer og alt, de burde jo ha orden i barnehagetøyet... Wæææ... hehe... Regner med det går seg til bare vi får begynt da:-)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 hehe.. den følelsen kjenner jeg meg igjen i.. sånn har jeg det og. datteren min har gått ibarnehagen i ett år nå *( men ikke der jeg jobber selv da..) men jeg er ultra nøye på at hun har alt hun trenger osv.prøver så godt jeg kan å merke alt av klær osv.... det går seg nok til skal du se..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Godt å se det er flere som har hatt det sånn, er jo egentlig bare dumt. Hehe. Jeg tror nok det går seg til ja, bare jeg får alt på plass kanskje. Ikke skal man ha for mye, da blir det feil og de finner ikke noe. Ikke skal man ha for lite, da blir det ramaskrik:-p
metaMORfose Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Jeg er også pedagog, og styrer i tillegg. Var kjempestresset på dette i begynnelsen, men mannen min var jo hjemme med barnet og hadde da naturlig nok ansvaret. Så jeg kom til at jeg skulle følge opp lapper etc som lå i sekken/hylla, og så gjøre det jeg kunne der. Men å være perfekt er ikke nødvendig, selv når man er barnehagearbeier )) Det er et ordtak om skomakerens barn som ikke har sko.. ))
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Takk... Jeg vet egentlig det og jeg tror det går seg til raskt. Samtidig tror jeg det er ganske naturlig å tenke sånn siden så mange av mine studievenninner har snakket om nettopp det samme. Er jo tross alt bare mennesker vi også!!
Scapa_c Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Hmmm.... jeg har altså _ikke_ fullstendig orden i hverken tøy eller andre ting; jobber i samme bhg som minsta. De tar det med et smil de som jobber på avd hennes; jeg er jo ikke verre enn mange av de andre foreldrene egentlig, men det er kanskje enkelte som er flinkere enn meg ;-) Jeg ser jo at jeg kaster litt sten i glasshus ja, gir litt (rettmessig) 'kjeft' til foreldrene på avd jeg selv jobber; men klarer ikke å følge opp 100% på mitt eget barns avd.... Men jeg prøver faktisk! Det er ikke sånn at jeg bevisst gir beng... Tror det har noe med at jeg skiller rollene mine: Jeg er i utg pkt ikke en spesielt ryddig person med full orden og oversikt, men i ped jobben faller dette helt naturlig og er viktig. Som forelder derimot, er jeg mer 'meg-veldig-rotete-selv' :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Det der var egentlig som å lese om meg selv;-) Ryddig i jobben, rotete som privatperson. Mulig det er derfor jeg er litt bekymret;-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå