Gå til innhold

dere som har fått gutter =)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Heisann!

Jeg har seks gutter og to jenter hadde mye hodepine med guttene spesielt de første tre mnd. Denne gang har jeg ikke vært spesielt plaget men ultralyd sier gutt igjen, kvalme har jeg hatt litt av med jentene, en gutt og med tvillingguttene, denne gang hadde jeg også kvalme til å begynne med, men det var også to foster, det ene døde før uke ni. Jeg var sikker på at jeg skulle få jente den gang jeg var kvalm med den ene gutten og nektet å tro på ul. men ut kom en gutt. tror ikke vi kan være sikre uansett.

WOW, "nåkommersistemann", 6 gutter og 2 jenter. Hvor i rekka kom jentene? Gjorde du noe anderledes for å få dem? Ble de født på en annen årstid enn guttene? 9 barn i alt, det var jammen imponerende gitt.Har selv bare gutter, og ser ikke ut til at jenta vil melde sin ankomst her..

God morgen Kelly

Jentene kom som nummer 1 og 5, med den siste var det godt planlagt at det skulle bli jente og det ble det. Mindre sex i tida før og samleie to dager før eggløsning. Begge jentene er født i februar. En gutt som er født i februar og tvillinguttene skulle vært født i februar men kom i januar. Hvor mange gutter har du?

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...