Gå til innhold

Hva synes dere?? Trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

venter nr 3 i sept og det har vært veldig vanskelig å bli enige om navn denne gangen.. Har nå endelig fått en liste vi begge liker, men trenger å høre litt meninger fra andre! Har 2 gutter som heter Sander og Jonas..

Emily Jakob

Malin Sebastian

Signe Filip

Julie Oliver

Ane Eivind

Ada Benjamin

Maja Simon

Mina

Sofie

Martine

Celine

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138276034-hva-synes-dere-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av guttenavnene likte jeg Eivind best, tror jeg. Alle navnene var fine egentlig. Det som slo meg først var at han burde få en egen forbokstav da...

Det var noen jentenavn jeg ikke er så begeistra for, men jeg likte disse best: Ane og Maja.

Julie er også pent.

Jentenavn: Malin og Ane passet godt. Andre forslag: Tina, Lina/Line, Silje, ...

Guttenavn: Jakob og Simon passet bra, men er enig i at han bør få sin egen forbokstav eks. Even, Gaute, Lukas, ...

Guttene dine har to-stavelsesnavn. Passer godt at nestemann også får det da.

tusen takk for svar!! Setter STOR pris på det.

Enig det hadde vært best med egen forbokstav..og jeg ønsker helst to-stavelses navn.( Ikke like viktig for min kjære,men.. :o) )

Jeg har lenge vært glad i Ada og Ane, men usikker på om jeg da bør ha et mellomnavn..

Julie er veldig fint, men er det litt for mye brukt?

Og hva synes dere om Emily..er litt usikker, men mannen min er veldig begeistra.

Guttenavn er veldig vanskelig.. Filip er en favoritt, men ikke øverst hos min kjære..

Tar gjerne imot nye forslag!!

Annonse

Jeg synes i grunnen ikke det spiller noen rolle hva de andre barna heter, så lenge navnene ikke blir for like (hørte en gang om to tvillinger som het Anders og Andreas!!)

Jeg likte godt Ada, Mina og Celine som jentenavn, og Jakob og Oliver som guttenavn (men Oliver er veldig populært nå da, hvis du bryr deg om det..)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...