Gjest Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Og må rapes heeeele tiden! Virker som om de lufta aldri kommer ut.. Våkner hver time og annenhver... Har hatt låsninger men er bedre med det. Hva i all verden er det som plager henne... lurt på reflux også.. Men det som er så rart er at hun må rapes gjennom hele natta!! flere timer og evigheter siden hun har spist.. gulper gjør hun og... andre??
DoubleTrouble Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Hei! Er dere flinke til å få henne til å rape etter hvert måltid da? Det er veldig viktig.Det kan ha noe å gjøre med gulpinga. At hun ikke får opp rapen, også kan hun ha drukket for mye melk. Vi har tvillinger og vi var veldig nøye med rapinga. Passet på så de fikk den opp hver gang selv om vi måtte gå lenge frem og tilbake med dem. Det er verdt det.Også om natta.
mamma og godguttene Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Ammer du eller gir du mme ? Jeg tenker på melkeallergi, men det er nok fordi begge mine to gutter har holdt på sånn, og eldste hadde malkeallergi og nå har minsten fått konstantert laktoseintoleranse. Prøv å heve hodeenden på senga, legg noen bøker e.l under beina på senga.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Hun er snart 6 mnd!! Vi har ikke alltid kunnet rape henne innimellom måltidet.Hun er fryktelig sta og nekter å spise videre av flaska når vi raper henne..Helt merkelig..Så legen ba oss bare la hun drikke til hun gav seg og så rape tilslutt... Om natta er det klin umulig! Hun sovner før hun får rapt..Henger over skulderen min...
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 jeg gir mme. gir melkefri mme nå,, neocate!Gitt det i 2 uker snart men ingen bedring!! så vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Hodeenden har vi prøvd å heve men uten hell.. eller vi hevet beina på senga med bøker.Det har vel samme virkning som å heve madrassen..!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå