Gå til innhold

******TRÅDEN 40******

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis igjen:) Klart han er skjønn, gleder meg til å se bilde:) Ligner han på storesøster?

Det er lov å dvele litt ved det som kunne ha vært, molsa mi. Og du var jo litt på vei også. Men det er en mening med alt vettu, og hadde det blitt en dråk den gangen, så hadde du ikke hatt E nå. Få en ny dråk en annen gang du:)

Bare jeg som renner bort i varmen eller, orker nesten ikke ha meg en gang!!

Skrevet

Hm skjønner det er tøft jeg altså, er virkelig overasket over hvor tøff kusinen min er som har problemer med å bli gravid nå Hun har hatt noen ma/sa så håper hun får en som sitter nå!

Min lillebille ville vært 3 år om noen dager. Som du sier cat da hadde ting vært annerledes Oskar kunne jeg ikke byttet bort i alle fall.

Ja klart han er fin, sessa, utrolig hvor små de er altså Gleder meg til bilde.

Mtg vi har ikke hatt så aktiv pottetrening, hjemme har vi sete og potte Her har vi sete. Han liker å sitte på setet særlig og så sier han tisse i doen og lager tisselyder, ikke alltid han gjør noe nei.

Han har dager han absolutt ikke skal sitte og dager han ikke vil gå derifra.

Varmt ja, men deilig og 21 grader i vannet.

O er så tøff han henger rundt halsen min så sier han " mamma svømme vannet, holde fast" og så holder han seg fast rundt halsen min og så svømmer vi rundt. han smiler og nusser meg på kinnet.

Skrevet

Liten go'ing du har, Herk:) Han var så skjønn i bursdagen til Tiril da han sendte meg rundt for å hente kaker og muffins til han:)

Skrevet

Sessa er en melkeku... vil jo ha pupp heeeele tiden, lille gutten min! Kanskje ikke så rart i denne varmen, men hadde jo vært om jeg fikk sove litt også da... Ikke har jeg fått sånne kjempe boobs ennå heller så jeg vet ikke hvor mye han egentlig får i seg... hmm...

Dessuten er føler jeg meg vrengt! Har vondt i pomp! Alcos Anal er min nye bestevenn. ;)

Huff, Herk og Mol. Vet ikke om jeg har fått med meg disse tingene før jeg. Sånt vil jo alltid ligge der i bakgrunnen.

Skrevet

Han får sikkert i seg sessa, tar noen dager før det går seg til med produksjon i forhold til etterspørsel. gleder meg til ammingen igjen jeg nå...

Uff får blåse på stumpen til sessa da:) husker jeg prøvde å spøre diskre etter alcos anal (viste ikke hva den het tenket på anal digital)

på apoteket i Tr. heim Dama bak disken svarte meget høylytt og skjønte ikke hva jeg spurte om og plutselig hadde hun mer på hjerte til den kunden som hun var ferdig med før meg.... Merket at jeg faktisk ble flau og det pleier jeg ikke:)

Cat(molle) har du begynt å selge ringetonen som molle har hatt? Ser på reklamen "send FIS til 2244"

Er hjemmom en tur i helgen pga jobb og litt. typisk det Være her når det er 30 gr ute!

Skrevet

Hei

Grattis med overstått Herk og grattis med overstått Sessa!

Er varmt ute og jeg er dårlig. De fleste har jo kvalmen de 3 første mnd,men ikke jeg-jeg får den i uke 12 jeg! Urk..

Mol-har du skiftet nr-eller er har varmen ført til svette fingre som sklir av smstastaturet;) Har ikke fått svar på sms-men kan hende du er like treig som jeg er på slikt:)

Kos dere-talast.

Skrevet

Usj med den kvalme ama! Men trøst deg med at jeg har vært kvalm og spydd flere ganger ukentlig i godt over at halvt år og jeg er ikke gravid en gang;) Hehe, det jeg vil frem til er jo at du er dårlig for en god sak:) Men det er overhodet ikke noe alright å gå rundt å være kvalm, uansett grunn, så du har min fulle sympati!! Får bare krysse fingrene for at det ikke er langvarig og at du snart er i bedre form igjen!

Dævver i denne varmen jeg altså!! Men har badet masse da, til og med i mjøsa!! Det var btw herlig!!! Full rulle hele helgen, egentlig deilig med ferie når det skjer masse koselige ting, nydelig vær og man bare nyter dagene. Da gjør det ikke noe at det er full gass alle dager!

Også har LSK vunnet 2 matcher på rad! Wohooooo!!

Hadde vært hyggelig å være med på Hvaltjern i dag Tiny og evt dere andre som skulle dit, men vi fikk middagsgjester i dag. Min bestevenninne og mannen kom (de gamle naboene våre) og det var suuuuperkoselig som alltid. De har ikke barn, så det er selvfølgelig kjempestas med den lille trollungen vår! Og veldig deilig for oss at de leker og herjer og sysselsetter ungen og regelrett sliter henne ut før leggetid;) Supert med sånt besøk altså!!

Har ferie enda en uke til og meldt knallvær i morgen også. Lurer på om det blir litt sentervanking på oss tre i morgen jeg, der er det i hvertfall aircondition;)

Ellers, har alle det bra?

Skrevet

Her er alt bare bra og vi nyter late sommerdager til det fulle :) Dvs jeg og Tiril nyter og gubben jobber med huset... hihi..

Formen er ok, kjenner ikke så mye symptomer lenger, men blir ufattelig fort sliten og trøtt. Og når jeg blir sliten og trøtt blir jeg skikkelig uggen i kroppen (sånn rett før kvalm). Ellers ingenting å klage på!

Var på Nebben igår og kosa oss heeelge dagen. Lå ved barnebassenget og ungene løp frem og tilbake og kosa seg masse sammen. Tiril sovna først når vi dro derfra 17.00.

Idag har vi vært på Hvaltjern med molle familien og mtg familien. Veldig koselig å grille pølser og bade. Tiril ville absolutt ikke dra derfra :)

Om det blir like bra vær neste uke blir det nok flere turer til både nebben og hvaltjern på oss :)

Når det gjelder oppussingenn er vi godt igang utvendig ihvertfall. Skal begynne å male nå til uke og takstein kommer imorgen :) I midten av august kommer en snekker og lager utvendig trapp. da er det bare å begynne med oppussingen innvendig :) Jippi!!! For nå har vi frem til mars til å trylle frem et soverom til!

Skrevet

Vi var på sjøen en tur i går vi:) Det var deilig det. Vi var ute i 6 timer! Lånte foreldrene mines båt.

Vi tøffet litt rundt før vi la oss på svai. Badet fra båten og koste oss med litt mat og myyye drikke.

Oskar er jo helt vill etter vann! HELT VILL Vi badet som sagt fra båten og han kunne ikke få nok. Han hadde på vest og trente på å ligge å flyte på ryggen og ellers så hang han på oss når vi svømte.

Hyl og skrik hver gang vi gikk opp av vannet, BADE MER BADE MER!

Gikk fort over da. og vi badet mange ganger.

Vi satte nesa hjemmover og o insisterte på å sitte i førersetet, der sovnet han over roret;)

Ble til at vi tøffet rundt i et par timer med han sovende i stolen.

Form rapport fra meg : Formen er fin den nå som jeg tar det med ro, det er stor forskjell fra hverdag og ferie får en si. Nyter disse varme dagene egentlig, men fikk ikke på meg skoene mine hverken i går kveld eller i kveld så får vann i kroppen ja.

Flott dere er i full gang da Tiny, blir nok bra. Vi må trylle frem fler rom vi også, men tar det litt på langen.

O må vist sove med crocs fortiden,

Skrevet

Takk for dag på strand:)

Ama..la oss si en kombinasjon;)

Jeg er full av blåmerker etter å ha flydd ut fra et utested og landet på brostein og fortauskant.

Vil ikke være på jobb denne uka. Kanskje en skulle få noe spysyke? Er visst noe som går ser jeg. Si det er et trådvirus og jeg bør bli hjemme ut uka?

Skrevet

Pusen min er død:( Og jeg gråter mine bitre tårer:( Vetrinæren ringte i sta og sa at noen hadde kommet inn med henne klokken ett i natt, så hun har blitt påkjørt:( Hun fyllte 7 år forrige uke og var min besteste bestevenn, skjønne Feliciapusen min. Hun har liksom vært med meg på alt og var virkelig mammas lille pusejente. Har grått mange tårer ned i pelsen hennes, og nå er hun borte for alltid:(

Skrevet

Men uff så leit!!! Grusomt å miste dyra sine!!! Føler virkelig med deg cat...

Masse klemme på.

Skrevet

NEI så grusom cat! stakkars deg så ufattelig trist. gråter noen tårer for deg og pus :(

Sender mange klemmer jeg også!

Skrevet

Ja det er fæææææælt!!! Vil ha tilbake kosepusen min:( Bare det andre katteskinnet mitt kommer inn, så skal jeg låse henne inne for alltid så ikke hun blir borte også!!

Skrevet

Huff, Cat!!!!! *MASSEKLEMMEPÅ*

Dette var jo helt forferdelig å høre. Skjønner at du har det fælt. Har opplevd at undulaten min døde av sykdom og det var absolutt ille nok. En katt er jo litt mer som et familiemedlem også da. Nei, huff og huff og tenker på deg!

Skrevet

Så utrolig trist, cat! Man knytter seg så sterkt til dyrene sine, for det er ufattelig mye glede og trøst i en liten pelsdott. Og så blir det så fælt når man mister dem, for før, eller siden, kommer den dagen. Men man vil jo helst ikke at det skal være før... Og uansett hvor fælt det er, så ville man ikke vært tida med dem foruten. Om ikke annet, så var det bra at du fikk beskjed så fort.

Det er lov å være lei seg! *klemmer på og stryker deg over håret*

Molle og herk, jeg gjør det samme med dere, for det dere skrev om her om dagen...

Hei til dere andre, fra utrolig varm

Skrevet

Savner pusen min, men har det litt bedre i dag:) Ama og Leonora kom og nesten vekket oss i ti-tiden i dag;) Hehe, hva kan jeg si, vi liker å sove og når man har ferie i tillegg. Jeg og T hadde akkurat våknet, men lilleL våknet ikke før leo sto i gangen.

Jentene koset seg og var så søte der løp sammen nedover gangen, leo med spaden sin hånd i sin. Var ikke meningen å le når spaden veltet leo over ende:) Hehehe..

Dessuten har jeg sett bilde av nye amababyen i dag. Stas:) Resten kan ama selv fortelle:)

Skrevet

Hehehe-ler fortsatt av det synet av Leo som springer bortover gangen med spaden heseblesende ved siden. Men ho var oppreist heile veien-den skal ho ha! Den tøtta kan gå vet du-men ho er bare pysete. Og Leo ho senka jo seg ned på hennes nivå og spaden utkonka ho så det suste på rompeaking;)

Og ja jeg har vært på UL i dag. Lille knøttet er litt over 7 cm langt-alt var som det skulle være. Estimert termin er 02.02-09. Og det var det jeg trodde det.

Leo va med også-sa til ho at det er en bebbi i magen til mamma-da så ho på meg og sa "næææisj". Ho var søt der ho spurte doktoren om ikke ho å kunne få gele på magen-begynte å kle av seg ho-hehe.

Sjekk ut ukens bilde:)

Skrevet

Så flotte bilder Ama! Gøy å se! Og artig reaksjon på Leo. Tror det er veldig greit først som sist å snakke om at det er barn i magen til mamma, jeg. Linea har i hvert fall vært veldig grei å ha med å gjøre nå de første dagene. Linus har vært en del av hver dagen lenge (har kost Linus gjennom magen og sunget for han, "Vær forsiktig, mamma har Linus i magen, vet du!" "Mamma klarer ikke for Linus tar så stor plass i magen at hun ikke kan legge seg ned på gulvet" osv).

Kom på en kul kommentar som niesen min på 5 kom med forrige dagen. 3d ul bildene av Linus henger fortsatt på kjøleskapet og da hun fikk fortalt at det var Linus sa hun "han ser ut som gjørme!" Er ikke så greit at bildene er gusjegulbrune....

Satt med melkeoppsamlere i går og det rant ut 1,5 dl på null komma svisj! Begynner snart å raute. Linus hadde kun gått ned 6 g, da han ble veid i går.

Får ta kveldens (forhåpentligvis) siste amming og legge gutten. Kanskje han ikke våkner før 4 i natt heller... Hmmm... våkna uthvilt i dag tidlig, det hadde jeg ikke venta med en liten på 6 dager og en vaaaaarm 2 åring!

Skrevet

Heisaveis.

Sender et tørt lommetørkle til Cat!!!! Savner pusen vår ofte jeg og han hadde vi bare 1 år..... går seriøst og vurderer kontakte dyrebeskyttelsen jeg altså....men gubben truer med å flytte hvis jeg skaffer dyr nå....syns han er nøye jeg:(

Sender klemmer til alle som trenger det! Tror ejg har godt av et par.....

Hovrfor har man dager som bare er dritt inni liksom...uten at det egentlig er noe? Jeg har det jo egentlig flott.

Ferie er det vel egentlig her enda.... selv om jeg har jobbet hele 18 timer i juli...... noen timer på lørdag også er det maraton uke mens B er borte..... vet ikke hvem som skal ha ungene på lørdag uka etter..... B er borte til søndag og ja...(søss døde nesten etter å ha HENTA Lillingen i bhg i dag...... Hun hadde han SÆRRIØST i knappe 45 min....og gubben hennes og gutten var der også.....også klart hun bli sur fordi vi kjørte om butikken for å kjøpe IS til alle.....jeg er litt lei akkurat nå, sorry. Spess siden jeg laget grillmat til 8 stk(pølser,flintstek,koteletter,potetsalat,salat,grillspyd,grønnsaksspyd,hjemmelaget dressing osv..... og hun laget 1 spyd tilsegselv og BRENTE alt som lå på grillen......og dermed utbassunerte hun "jeg trenger ikke hjelpe rydde opp etter maten siden jeg var med å lage den"......) faan skulel slettet dette siden det er bare syt og ikke viktig!!! Men blæ!

Jeg skal snart starte på skole jeg...... hmmmm

Også må jeg få skryte av at ejg knuste resten i barneTP i går;) Hahaha.... små gleder!

Har forresten besøk av en kompis og typen til lørdag! Driver å overtaler dem til å flytte til byen i høst og ikke vente til februar..... da starter han på bætslern (hahah, kan ikke stave det...det er trist det!!!)

Nå skal jeg drite i TV`n (som er på tur til de evige jaktmarker) og drite i PC`n (som tydelig har tatt snarveien dit) også skal jeg drite i WC`n (det eneste som fortsatt kan gjøre jobben sin...knapt....er noe feil der også...) også skal jeg drite i å lese på senga (siden vi ikke har strøm i halve huset og elektrikkeren dreit i å dukke opp....) så skal jeg bare sove til kl 5 eller noe ca.....(for ungen driter i å sove)....

Bye fans;)

P.S. har jeg nevnt at mobilen min har begynt å jukse også.... den er 2 mnd og 4 dager og den har allerede slått seg av selv, nekter sende mld, nekter å svare når folk ringer, vibrerer ikke når den står på lydløs.... Jeg skal lese "the secret" tror jeg...... haha... må lese alkymisten og drageløperen først også er jeg egentlig med i bokklubb...men husker ikke hva boka som vi skal lese nå heter også ja... holder på med en bok som heter Eat Love Pray nå da;) den er kjempe gøy og jeg har lart mya rart;)

Okei...skulle ikke je glegge meg?

hmmmm

jeje;)

natta:)

Skrevet

glegge?? haha... HVA er det???

Kom gjerne med forslag:)

Skrevet

Hehe, flirte meg gjennom hele innlegget til 1d! Du skulle skrevet bok, ala Bridget Jones!

Har jaggu fått rett på bestillingen vår om sovebaby. Har hatt to netter med en amming, første sov han fra 22 til 4 og så til... husker ikke i farten, men et sted rundt 9, vel. I natt sov han fra 22 til 5:30 og så til 10! Makan! Deilig å våkne uthvilt med baby på en uke, DET hadde jeg ikke forventa. Linea derimot våknet to ganger i natt og våknet tidlig. Stakkars nt som har ansvaret for henne.

Jeje, får spise frokosten min, jeg.

Glegge? hmm... husker at jeg og kjæresten jeg hadde på vgs sa glelsker deg, for vi syntes liksom det var litt tidlig å si elsker deg så da ble det en blandings av glad i deg og elsker deg. ;)

Skrevet

*Snyter meg i tørkepapirert fra 1D* Joda, går bedre nå, men savner Flissy-pusen min enda:( Den andre pusen har sovet under dyna sammen med meg i 2 netter nå. Best å passe på!!

Ellers så har vi sittet i KØ, fra Karihaugen og gjennom hele føkkings Lørenskog i dag, etter den idioten som hadde en bombe i bilen sin og forskanset seg utenfor lensmannskontoret på solheim. MAKAN!!! Ble like ikke kaos da, og hadde noen tenkt på å sette opp noe skilt eller advarsel ELLER ET ELLER ANNET på E6 om å ikke svinge av???? Neida, så i steden for å peise motorveien hjem, så svingte vi av til lørenskog for å kjøre innom lillestrøm. Jada!! faen så sinna jeg var!! Hadde man bare hørt åp radioen og ikke på cd i bilen... KNURRRRRR!!! Til tider så sto det jo heeeeeelt bomstille, rikket seg ikke en millimeter og da er det fint å være sulten og tørst + måtte på do..

Skrevet

Nytt bilde på profilen min! ;) Snuskeluskego'ungene mine!!! Jeg sprenger av morskjærlighet!!!!

Skrevet

Ja det skjønner jeg:) Flott bilde av gullungene dine, ser ut til at linnis trives med å være storesøster:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...