_svana_ Skrevet 23. oktober 2008 #251 Skrevet 23. oktober 2008 Tenker mye på magen din for tiden jeg Herk. Jeg skal til Geilo i helga, akkurat nå har jeg ikke så lyst, for guttene er så gode for tida. Prøver å pakke, men er ikke så lett. Tredje helgen jeg er på et eller annet i høst, synes det er mye. Men blir vel gøy og tenker jeg Har du sett på krabaten.no Herk? Janus har de på Bogerud og da. Minste str er 50. Jeg kjøpte noen ull på HM til guttene da de var pittelille, du kan jo se der? Evt. kan jeg jo se om jeg klarer å finne fram det jeg har?
Herkules Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #252 Skrevet 25. oktober 2008 Magen har det bra og jeg har det bedre, min fastlege henviste meg til føden i går siden formen har vært dårlig og det har vært lite liv i tillegg til at hjertefekvensen var lavere enn tidligere Alt var flott med den lille, babyen lå med ryggen mot min rygg så det er vist armer og bein jeg har i front, men kjenne noe spark nei det gjør jeg ikke. Utrolig betryggende å få seg en slik sjekk tror det har reddet helgen min altså. Det har tatt seg opp litt tror jeg i sted så kunne jeg i alle fall se noe bevege seg over magen her, Ja mye ull andre steder også tenker jeg, må vel titte litt rundt. men Svana du skal vel snart ha en til hihi:) Kanskje du venter 2 år ca så får du 2+2 år før du liksom får nr 3 . Ser deres barn på drømmehagen??? Helt håpløst program men O er helt i hundre for han skal se Makkapakka. Håper du har hatt det fint på Geilo i helgen. Skjønner hva du mener O er også super god og jeg savner ham når han ikke er her.
*1D* Skrevet 26. oktober 2008 #253 Skrevet 26. oktober 2008 Heisann sveisann. Her er det noen ord fra trønderen deres. Er dessverre så alt for lenge mellom hver gang jeg kan sette meg ned og lese/svare her inne...... veldig trist syns jeg, for jeg savner dere altså!!!!!! Her går dagene i ett, jeg har vannvittige mengder med lekser, innleveringer, prosjekter, forsøk, og lesing til prøver fremover. Jeg er jo ikke spess nøye av meg heller så da blir jeg ikke spess opptatt av å gjøre mest og best og ja...dere skjønner sikkert. Det betaler seg heldigvis da:D Så langt er snittet på alle prøver faktisk på over 5:D Og alle forsøk har blitt godtkjent på første forsøk og har hatt alt riktig på innleveringer:) Har nok dessverre ikke blitt så mye bedre i føttene da, så vet ikke helt hva som skjer fremover med det.... er røngten på tirsdag også får vi se hva de sier..... Jeg var litt bedre uka før forrige uke, men da leverte B lillingen i bhg hver dag og jeg var ekstremt innaktiv for meg å være på alt utenom....da var jeg sånn passe positiv, men med engang jeg leverte i bhg igjen og tok de til med aktivitetene igjen var jeg nesten tilbake til smertene før friuka:( Skjønner ikke hvordan det skal fikses jeg altså, kan ikke være borte fra skolen. Nå skal jeg gjøre enda mer lekser, var syk for 2 uker siden så da var jeg bare på skolen uten å gjøre lekser, må renskrive notater osv. Har sittet siden kl 10.30 i dag kun avbrutt av å lage middag og spise den etterpå Håper alle har det godt:) Send meg en sms når nurket kommer da Herk:) Klem
Herkules Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #254 Skrevet 27. oktober 2008 SENDER SMS JEG 1D! Hyggelig å se deg her, så bra det går fint med studier ! deilig med god karakterer, men si meg; renskrive notater??????????????? Hehe ikke rart du bruker mye tid Var på Stabæk kamp i går, dvs å på storskjerm De hadde satt opp ølservering på utsiden av Onkel blaa men der serverte de ikke alkoholfri drikke så jeg måtte inn på puben, hehe følte meg noe bøytene der, ikke lett å være smidig med en steinhard kulemage. Det var gøy, men litt slitsomt hehe Dumme meg hadde jo gått lang tur på dagen også over 1,5 t.
*1D* Skrevet 27. oktober 2008 #255 Skrevet 27. oktober 2008 Hihi:) jeg skjønner at du kanskje stusser, men jeg skriver bare om igjen det som skal i permen til eksamen:) I norsk er det greit med alt på stell, kan ha den med på eksamen og da er det greit at alt er oversiktelig nå...for da kan jeg bruke tiden på oppgaven når vi sitter til eksamen, har ikke lyst å måtte skrive notatene dagen før:( Også er det greit med litt sånn oversikt på de andre fagene også for de er muntlige og da er det greit med sammendrag, oppgaver og notatene fra timene (da gir lærerene oss sammendrag i form av stikkord og froklaringer som vi kan bruke som sammendrag:) Slipper man lese hele pensum før eksamen:D Men jeg har mye å lære enda på hva som funker og ikke altså Har jobbet med prosjektene mine i helga også, fikk klarsigna på historie oppgaven: Buddismens betydning for Tibet frem til 1750. Engelsken skal jeg snakke om Indianerenes medvirkning i de 2 verdenskrigene. Naturfagen skal jeg ta for meg Bærekraftig utvikling i fremtiden. Norsken er delt inn i 2 runder: Før jul skal vi ha literær fremføring som prosjektoppgave. Etter jul er det fordypningen hver for seg og da tror jeg Lise Myhres tegninger av Andrè Bjerkes dikt blir en del av min oppgave. (er fasinert av "moderne kunstformer" bruker gamle utrykk:)) Ok, nok om meg og mitt evindelige skolemas:) Jeg skal forresten reise til London i vinterferien min, er min egen gave til meg selv for god innsats:D I morra har jeg heldags igjen.... 1 hver måned hele skoleåret i tillegg til tentamener og eksamener:) Nå skal jeg finne meg cola, chips og sjokolade:)
Herkules Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #256 Skrevet 28. oktober 2008 For en slitsom skole du går he he- rart når man ikke er "der" om du skjønner. Ikke for det jeg er vel en type som kunne gått på skolebenken igjen. Liker å lære nye ting (merker det når jeg er i jobb at man godt kan lære noe eller ha nye utfordringer.) I min bransje så kunne jeg vel ikke valgt bedre tidspunkt for perm, det er trange tider og det merker man på lommeboka. Sennende å se hva som skjer til neste år. 1d du får ha tvitvi på prøven Jeg hater husarbeid, er i alle fall ikke noe greit når ikke ting har fast plass, da bruker man så mye tid på å rydde. Jeg burde kaste mer også men det er jeg heller ikke flink til Nå har jeg slitt med låndekassen i snart en uke. Ingen steder jeg ringer får jeg svar så jeg har brukt 2 dager i telefonen syns jeg. Shoppet litt på lørdag så jeg må rydde unna. Hvor skal jeg gjøre av julegavene liksom? Jeg kjøpte Pampersbleier i går. Hva bruker dere og hvorfor?? Har brukt Libero fordi det har hatt best pris der vi handler mest. Vi skulle utnytte klokkestillingen for å få O tidligere i seng, men vi tulla jo det til da. var borte på fredagskvelden så han var i seng langt over 22 på lørdag var mamma og pappa her og han var litt oppspilt men sovnet kjapt 2130 På søndag så var jo klokken stilt, men pga fotballkamp så ble jo klokken nærmere 22 før han sovnet (dvs 23 gammel tid) I går skar alt seg, og i dag våknet han 0645 Litt tidlig til han å være om man tenker gammel tid og fryktelig tidlig ellers i tillegg til at det ble en kort natt på ham Så vi får prøve igjen i dag - Gjør jo ikke så mye at han våkner litt tidligere enn før Hvordan er det med dere andre?
*1D* Skrevet 28. oktober 2008 #257 Skrevet 28. oktober 2008 Hei igjen:) Hva med å settte deg på skolebenken til neste år da? Og lære noe nytt lissom når det først er litt trangere kår i bransjen din. Jeg kjøper billigste bleier uansett jeg...... firstprice sine koster 60 øre pr stykk tror jeg..... Med førsta måtte jeg kjøre libro for det var det eneste hun ikke fikk utslett av, men med denne er det alt som går.... kjøpte de billigste på mallorca i fjor også vi, funka som fjell:) Vet virkelig ikke hvordan det gikk jeg altså (prøven i dag) og tror ikke jeg hverken skrev essey eller kåseri......(måtte være en av dem...) Men jeg må vel få en treer en gang også.......( noe som jeg fikk litt oftere før, men som jeg ikke vil ha nå...de ødelegger snittet!) Jeg skal ha manne og ungefri i helga! Blir godt og kjedelig.... er ikke så glad i å være hjemme alene jeg.... Men får gjort lekser og gått en tur på teateret:) Molsa er vel på vei hjem til norge igjen også? Kanskje hun skal få starte ny tråd inne på småtroll 2 til 3......????? Er jo bare lillingen som er igjen her nå og har vel aldri venta lenge....(spaden er vel også bikket 2 nå???? eller var det nå straks? Blæææææææææ så dårlig på å huske sånt jeg, husker knapt fadderungene mine utenom mine egne) Jeg og lurer på hva alle gjør på? Er jo stille som graven her for tiden.... Så på noen gamle tråder i dag tidlig og da var det bare 7ende tråden i år....... juletråden var nr 33 altså....... (ikke at jeg har skrevet på alle i mellom heller altså...sorry)...
_svana_ Skrevet 28. oktober 2008 #258 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg må si jeg er glad jeg ikke er på skolen. Høres veldig slitsomt ut, og ganske fjernt ut også. Altså, jeg ønsker å studere mer, men norsk og naturfag gidder jeg ikke, hehe. Gutta hadde det så gøy da de så drømmehagen i dag. Var veldig morsomt at tomlingene mista buksene på hodet. Har hatt ei fin helg, kosa meg masse. Klokkestilling har gått smertefritt her i huset. Og pampers, bruker bare pampers stort sett. Billig på Rema, og her går det jo i str 4 fortsatt på dagen siden det er billigst. Spaden har ikke fylt to, men det er sannelig ikke lenge til. Skal du ikke føde snart Herk? Lurer på om jeg skal gå meg en kveldstur nå jeg. Vet ikke hvordan det ble med det fødselsdagsselskapet, men det er bare å komme på besøk om dere har lyst. Åpen invitasjon Men om dere vil ha kake må dere si fra først, hehe.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. oktober 2008 #259 Skrevet 29. oktober 2008 Nei, spaden blir 2 år i morgen:) Vi skal ha familieselskap i ettermiddag og i morgen ettermiddag, så jeg baker og baker og baker og baker:) I går kveld hadde stemoren min bursdag, så da måtte jeg bake litt til henne også Noen må gjerne komme å spise kaker her også en dag! Føder du snart Herk? Du får smse når det skjer noe da:) Mols er nok ikke på vei tilbake fra sydenland riktig enda. Skulle hilse så masse til alle sammen. De skal ha en seremoni i dag klokken 14 norsk tid hvor de skal spre asken. Så molsa mi har nok en trist oppgave foran seg i dag:( Tenker på deg, men det vet du jo.
Herkules Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #260 Skrevet 29. oktober 2008 Ja molle du har sikkert hatt en tøff dag, håper du har fått tatt farvel i dag og at det kan gi deg en god følelse Ja termin i dag og i morgen så ja jeg hadde tenkt å føde snart ja:) T har sagt at jeg skal føde på en onsdag så om jeg ikke får ut fingeren så må jeg vente en uke til!! O ser fasinert på Dyreparken på tv så nå må vi planlegge en Kr.sand tur altså. Tenkte meg til Drammen i dag på et arrangement, men jeg er ikke så dum at jeg utsetter meg for den trafikken i dag, Lo godt av noen klønete sommerdekksjåfører i dag altså! Hentet O tidlig for å slippe rushet i dag. Så nå har vi kost oss hjemme Får se om jeg klarer å komme meg på kakevisitt
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. oktober 2008 #261 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, jeg er veldig glad for at jeg ikke har trengt å reise ut i dag, bortsett fra å levere/hente spaden i parken. Men dit går vi, for den er jo rett borti veien:) Første runde med selskap er endelig over. Gikk kjempefint og er så koselig når hele familien min samles, men jammen er det slitsomt også! Spaden herjer jo så inni granskauen med disse kusinene på 12 år og snart 10 år. Virker som lykken er en eldre kusine:) Men så mye fint som hun har fått da, og alt sto på ønskelisten:) Både akebrett med styring og brems, så nå skal vi ut å gjøre bakken utrygg. Fiffi-huset fikk hun også og den var vel årets gave tror jeg. Og masse Mikkes klubbhus ting. Og alt dette er jo bare favoritter om dagen! Og i morgen er det klart for feiring med T sin familie. Litt synd at man må dele det opp, men har rett og slett ikke plass til 25 personer jeg altså!! For 2 år siden på denne tiden, så gjorde vi oss klare for å reise ned på føden. 2-4 minutter mellom riene. Hvem skulle trodd at det skulle gå enda over et døgn før trudelutten var ute. Synes du kan føde den 31. oktober jeg, Herk. Få en skikkelig Halloweenbaby:) Får håpe det har gått greit med mols da. Har ikke fått snakket med henne etter seremonien, her har det gått i ett i dag. Men har sendt noen varme tanker da:)
Herkules Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #262 Skrevet 29. oktober 2008 Ja 29. blir det i alle fall ikke Har jo ikke noe til overs for Halloween så da føder jeg sikkert da...... Ja får håpe molle har klart seg gjenom dagen Det er faktisk ikke vært så mye figur- serie- interesse her før nylig. Nå i det siste så er han blitt veldig glad i barnetv. Byggmester bob, brannmann sam og Elias
-MtG- Skrevet 29. oktober 2008 #263 Skrevet 29. oktober 2008 Hei på dere:) Nå må du føde snart Herk. Jeg er jo så nysgjerrig på lille babyen! Jeg har 10 uker til termin jeg. det begynner å nærme seg det også. G har vært på 2-årskontroll i dag. 89 cm og 12,2 kg:) Endelig har han lagt på seg litt. Barnelegen fant en lyd på hjertet hans da, så vi blir henvist til AHUS for ultralyd av hjertet etterhvert. Det var mest sannsynlig ikke noe å bry seg om, men måtte sjekkes ut. Så bra at selskapet i dag var koselig Cat. Det er kjempegøy med pakker da. "Me pakke" sa G når han hadde bursdag. Synes det skulle vært flere:) Hva skal dere gi i julegave til folk da? Jeg mangler fortsatt å finne ut av noen pakker. tenkte å være ute i god tid så jeg slapp å stresse rundt i butikker med bekkenløsning og vann i kroppen:) Mangler gave til: Bror 24 år, Bror 14 år. Trenger også bursdaggave til far og stefar. Tips?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. oktober 2008 #264 Skrevet 29. oktober 2008 Har startet ny tråd inne på småtroll 2-3 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå