Gå til innhold

******TRÅDEN 40******

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hå:)

Jeg er på hytta:) Er koslig og bilturen gikk fint. Ny og fin bil og greier. Ny for oss-men er no 9 år gammel. Ja-det gikk med 3 skift-hehe,men vi er proff;)

Svanine-vi har en reflex regnjakke i str 86 som er for liten til Leo. Den er blå. Men regnbuksa passer fortsatt så den bruker vi litt til.

Sambo er på fisketur og jeg slapper av i sofaen. Er digg med ferie gitt. Og jeg kjenner bevegelse! (derfor veldig glad du fikk sjekka tilstanden Herk:)) Jeg er straks 15 uker og kjenner noen sommerfugler inni mellom. Veldig koslig.

Hehe-så på profilen til ho Prinsesse horedama-ho er på en banal måte ute etter bråk. Men vet du hva horeberta? Vi har møtt på kulere,proffere,sterkere,tøffere,mer irriterende,sofistikerte bråkere på denne nettsiden enn det du har prestert. Så du bør øve deg litt og prøve deg igjen. Alle får det ikke til på første forsøk vet du-så lykke til:)

Nei,på tide å legge fra seg datan gitt. Vi snakkes. Å-grattis til Spaden! Hjalp nok på å være slep på Leo;)

Klem,klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma mia var kjempegøy. I like! Vil gjerne ha den regnjakken Ama, da hadde jeg blitt tusenmillionerglad! Har nemlig bukse i 86, men ikke jakke. A passer fortsatt 80 han da. Molls: Grunnen til at jeg spurte er at Babyshop har sluttet med Reflex, og inntil Barnas hus tar det inn i sortementet sitt så er det ikke en eneste butikk i Oslo der man kan få kjøpt Reflex. Begynner å bli litt desp må vite.

Bryr meg lite om OL føler jeg. Er alene i kveld, H er på pysjamasparty eller noe sånt. Om det er noen som føler for det er det bare å komme på besøk.

Skrevet

Kanskje litt langt unna for deg Svana, men på senteret her jeg bor så er det en barnebutikk som fører masse Reflex-klær:) Er og titter der nesten hver dag jeg! Masse fint! Og mye gode tilbud :D Lønner seg å bo på landet vettu;)

Så bare si i fra om jeg skal undersøke noe for deg:)

Skrevet

Da har vi kommet hjem fra en tur på hytta. Bestemte oss plutselig for å dra en tur bort fra oppussingen... Er skikkelig slitsomt å pusse opp egentlig, er jo møkkete overalt og rot overalt.. *sukk* Noen som vil komme hit å ta en skikkelig husvask?

Jøss, ei skikkelig megge som skulle ønske livet var mer perfekt og kanskje hadde trengt seg et ligg, her inne? Men vi har nå hørt/lest værre som ama nevner...

Jeg er kommet til uke 10 og jammen meg kom den berømmelige kvalmen akkurat som sist, mistenker et meget likt svangerskap og kanskje samme kjønn? Gleder meg til ul timen jeg nå.. ( Ikke før 10 oktober, men det går vel fort dit også)

Den 18 august drar jeg til Notodden og blir der ei uke... Vil ikke miste muligheten til å begynne på skolen i år og har søkt om overflytting til hio, men den blir ikke avgjort/sett på før etter skolestart...

Siste dag i ferien idag, men vet ikke om jeg befinner meg mye på jobb neste uke. Er skikkelig sjaber i formen og om det ikke blir bedre drar jeg en tur til legen på tirsdag.

Skrevet

Hallois! Vi er tilbake fra hytta. Var liksom ikke så mye vits å være der når det bare var dritt vær. Gikk fint med begge unga der nede og deilig med litt avlastning fra svigers. Svigermor MÅTTE ta i hvert fall et bleieskift på lillegutt hver dag ellers ble hun lei seg! ;)

Prøve å kommentere.

Herk: Tar til meg invitasjon for en gangs skyld i og med at jeg er i nærheten, men kan ikke komme. Skal feire Linea med familien min nemlich! Flott at det var liv i posen.

Cat: Grattis med spaden! Gøy!!

Ama: Skift? Spyr hun i bilen eller?

Tiny: Snart er kvalmen over og så kommer alt det andre morsomme som følger graviditeten.

Simba: Ish med begravelse.

Du dama som blander deg... jeje.... går an å skrive tråd og ha liv, serru! Ellers hadde man ikke hatt noe å skrive på tråd i utgangspunktet!

Må ut og handle inne til selskap i morgen, så får vel strengt tatt ta seg selv i øra og gjøre seg i stand før halve dagen har gått. Forresten veldig stolt av seg selv.... alt som vi hadde med på hytta er pakket ut og ryddet på plass. Og nå går andre vasken. ;) Flink husmor!!

Skrevet

Flinke sessa

nå skal jeg konkludere

sessa kommer ikke

simba kommer ikke

cat kommer ikker

molle kan

svanine kan

mtg is

pt is

tiny is

ama is

herk

Jeg tror vi tar offesiell feiring en annen gang, MEN om noen skulle ønske å ta seg en tur så hadde det vært suuuuperhyggelig

Jeg kan by på ettellerannet også:)

Nå må jeg en tur ut på shopping

Ser vel ikke deg på storsenteret sessa siden du er så effektiv og sikkert er ferdig

Skrevet

I dag har jeg og gutta vært en liten tur på kafé. Tok bussen og tenkte det ville være spennende, så hekta som de er på buss for tida. Tror ikke de har tatt buss siden før jul... Men E gråt og gråt og var faktisk redd, A så ut til å kose seg. Får ta buss oftere tenker jeg.

Dumt at det ikke blir noen offisiell fering herk, men om du vil så kan vi kanskje ta en tur likevel? Er så lenge siden jeg har sett O. og gutta vil sikkert synes det er stas.

H ligger og sover. Vi som hadde en avtale om at han ikke skulle være fyllesyk. Han tok med seg fluortabletter i stedet for hodepinetabletter, og skyller på det. HAHA. (nei, jeg ga ikke guttene hodepinetabletter etter tannpuss, knis).

Synes du er flink sessa, som driver og styrer sånn når du har liten linus.

Skrevet

Ja det er bare å komme svanine KJempehyggelig

O hadde sikkert likt det godt å få noen å leke emd

Jeg har grillpølser og så kan jeg fine på noe kake greier

Noe de ikke tåler?

Dere andre er fortsatt velkommen altå-

Skrevet

Vi tåler alt :-D Høres veldig bra ut. Gleder meg! Da kjører vi til dere etter sovings, kan sende sms.

Har vært ute og kjørt radiostyrt fly, ganske gøy i grunn.

Skrevet

Jeg var innom foreldrene mine først, herk, så var vel og handlet i to

tiden eller no... ;)

Nå har jeg rydda rundt her og vasket enda mer klær. Før jeg legger meg så skal jeg vaske bad og gulv hadde jeg tenkt. Også se om jeg får dekket bord. Elsker å gå sånn og å små pusle. Hva må til for å få lønn for å holde på sånn? Kanskje jeg skulle bli hushjelp?

Fikk nettopp en god gulp i utrigningen, jeg. Det var deilig og forfriskende. Nå har jeg hikkende gutt i fanget. Hikk, gulp og så et kjempe smil!!!! Nusselig!! ;)

Skrevet

God kveld Cat!

I dag er det søndag 10. august.

Du går nå i 6. svangerskapsuke og har 245 dager (35 uker) til termin søndag 12. april 2009.

Din svangerskapsuke: 6

Hos embryoet er det nå anleggene til armer, bein, ryggrad, ansikt og nervesystemet vil begynne å legges. I begynnelsen er det ingen menneskelige trekk ved embryoet, det tar faktisk en stund før man kan skille det utseendemessig fra andre pattedyr.

Skrevet

Gratulerer, cat! Så moro!! Var det planlagt eller sulplaise? (Nysgjerrig, jeg? Neida!) A hadde det på følelsen, sier han her nå... (?)

Er dere gravide klar over hvor misunnelig jeg blir, eller? Hva skal vi gjøre nå da, 1D, molle, svana og pt? ;-p

Skrevet

Hei hå:)

Måtte jo innom og gratulere!! Enda en i barselgruppa vår;) Hehe. Vi liker å bli misunt vi Simba;)

1D-hadde du sendt melding feil? Veldig søt melding altså,men fikk litt på følelsen at den ikke var heilt til meg?

Molle: ser ut til at vi reiser hjem på tirsdag-har i hvertfall ikke pakket noe i kveld-så tror nok vi ikke sitter i bilen før tirsdag.

Svana-du kan bare få låne regnjakka til Leo. Kan ta den med på E sin bursdag eller noe:)

Jeg er 15 uker på vei jeg-tenk det dere:)

Skrevet

Ha ha sååå kult cat GRATULERER!!!

Da er det altså Januar- april dekket hvem tar mai?

Jeg har jo Oktober ev november så det blir et lite gap men ikke mer enn forrige gang egentlig.

Jeg er forøvrig snart 29 fullgåtte uker og er i 3. trimester med 80 dager igjen i dag!

Vi har hatt hyggelig besøk i dag. O fikk gaver, de falt godt i smak. Bøker og biler er jo midt i blinken.

Jeg sitter i sofaen med boxer og støttestrømper Sexy!

Jeg skal klippe løvemanken min i morgen.

Skrevet

Oj, Cat!!!!! Grattis!!! Det hadde jeg jaggu ikke venta... trodde liksom du ikke hadde planer om noen fler på en stund.Hurra for alle frø, spirer og babyer rundt omkring!!!

Kan dere med gutter forklare meg en ting:

Hvordan har det seg at Linus alltid tisser seg ut på høyre side litt bak på ryggen over bleia? Jeg passer alltid på at snoppen peker ned når jeg tar på bleia og han bruker libero str 2 (3-6 kilo eller hva det nå er). Fatter ikke hvordan det er mulig.

Skrevet

Gratulerer catta mi:)

1D og PT skal ikke ha. svanine skal nok ikke ha på en GOD stund;) Simba...blir isåfall opp til deg og meg, men du har nå en del annet og jeg mangler en del annet så spørs nå. Planen var jo å gå for mai/juni....

Skrevet

Næmmen grattis cattis!! Ja, det er vel ikke så dumt med en til nå når L kan gå :) Det er en stund til at det blir noe slikt her, hvis det blir da. Jada, jeg har lyst å oppleve graviditet og nyfødt nusenusk, men tror guttene da er 4 år... Og vi bor et annet sted.

Jeg og Edvin takker og bukker for jakkelån. Jeg er opptatt alle helgene i september (blæ), så kanskje jeg kan feire Leo litt på CEs bursdag?

O er blitt så stor! Har jo ikke sett han på lenge før i dag. Vel, han var stor før også, da, hehe. Flink å snakke har han blitt, og minst like opptatt av biler som EA ;) Kjempegod kake og vafler, flott søndag! Teit at jeg skulle glemme fiskefatet da... jaja.

Neste lørdag er jeg ensom og alene, så om noen vil holde meg med selskap så hadde det vært hyggelig.

Skrevet

Jo takk:) Var ikke meningen at det skulle skje så fort da. Men tenkte vi så smått kunne begynne å øve siden det tok ca et halvt år med lilleL. Jammen gikk det ikke unna;)

Ama har maset om at jeg skulle komme ut av babyskapet da. Hun la jo sitt forrige besøk hos meg rett etter at jeg hadde tatt testen. I det jeg tisser på pinnen så ringer amadama på! Hehe, tråden i et nøtteskall:)

Har vært dausjuk, morgenkvalm hele dagen, spydd og blæ, men nå har det plutselig gitt seg. Er litt uggen og sånn på formiddagen, men det går helt greit. Har jo mulighet til å slappe av litt så overlever. Verre er det med denne trøttheten, husker jeg var sånn første gangen også. Kan sovne overalt hadde jeg fått lov;)

Skrevet

Og goooooooood ferie, Molsa mi!!!!

Skrevet

Ja, jeg har en del annet, men jeg mangler en del annet også... God ferie, molle!

2010 er et fint år, svanine. Hvor/hvordan vil du bo, da?

Håper alle har en fin dag, uansett hvor de er!

Skrevet

Svanine vil ha en pitteliten jente i 2010 også vil hun bo i enebolig:) Men først må H gjøre henne til et anstendig kvinnfolk;) Og det gjelder deg også, simba;)

Jeg skal på ahus i morgen. Siden vi er litt usikre på når jeg kan ha blitt på tjukka så skal jeg få en tidlig ul. Blir vel ikke så mye å se enda, men i følge babyverden så skal hjertet på mitt lille rusk begynne å slå ca den 12. august og det er jo i morgen:) Så kanskje jeg får se en liten plomme med hjertebank:)

Her begynte det plutselig å tordne noe voldsomt!!

Skrevet

Får gratulere her også da Cat:)

Når var/skal du på ul i dag?

Jeg var på ordinær ul i dag klokken 10.30 og der fikk vi se Gabriels srell levende, helt perfekte lillebror!!!! Jippi!! Nå er jeg lykkelig:) Blir ingen kjoleshopping denne gangen heller, men Gabriel får nok en god lekekompis etterhvert:)

Bilder er lagt ut på traaden nå:) Nytt ukens også..

Skrevet

Jeg var der halv ett i dag:)

Grattis så mye med en liten lillebror! Blir det navnet på I da eller;) Slik vi snakket om:)

Var du på nye ahus også? blir jammen meg stort og fint der!

Får inn på traaden å kikke da.. :)

Skrevet

Herlige ul bilder, mtg! Makan til sprellebaby du har da! ;) Grattis med en snop til!

Skrevet

Da gikk vi glipp av hverandre med en time da. Hvordan gikk ul'n da? Var det noe hjerte ennå?

Nye ahus er blitt kjempefint. Gleder meg til å føde der. Leste om nye fødeavdelingen på nettet og det blir visst kjempebra! Hver fødestue har egen "stue", føderom og bad med badekar, dusj og do. Helt suverent!

Ja, lillegutt skal hete Idar. Verdens flotteste navn:) Neida, han skal hete Michael!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...