Gå til innhold

******TRÅDEN 40******

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja kjempe fint bilde, så søte de er :)

jeg tenker litt ekstra på fødsel og tiden etter når jeg tenker på deg og så bilde og greier. det er nå 90 dager igjen og jeg gleder meg altså.

Føler hele tiden at det ennå er så tidlig i svangerskapet, men det er jo i grunn ikke det.

Har dere andre barn som virkelig er gale etter å bade? O snakker stortsett om bading og elsker å bade.

I går kjøpte jeg noe jeg aldri hadde trodd jeg kom til å kjøpe, blad om anleggsmaskiner, det var høydare det for lille vennen min.

Isj og uff 1D ikke greit med teite dager.

Håper alle har hatt en fin dag.

gøy med ul ama?

Enig i at det er bra å snakke om at det er en baby på vei. O skal nusse babyen i mangen som han sier og er blitt veldig opptatt av magen.

Skrevet

klapp på skulderen til cat.

Klart man kan føle slik 1D. Tenker man seg godt om er det skjelden vi egentlig har grunn til å klage. Er alltid noen som har det værre. SO??!! I feel like crap so let me!! Fullt lov og fullt tillatt. Hadde vært grådig irritert på en del der selv. Spes siden jeg vet du har hatt JE sååååå mye..og hallo...skal ikke starte på matseansen... Nu skinner solen, iaf her. Håper den skinne i livet ditt og i dag:) MY til tider i grunn...

E sigger bade. Har har nå badet i basseng en gang i uka hele veien og han. På stranda bare går han til han ikke kan stå mer så går han gjerne litt til. Står på grunna ogtar sats og magaplask!! Fryder seg og hopper og spretter og går på henda bortover i vannet. Klatrer på skuldre til far og hopper uti. Med våtdrakta blir han virkelig cool surferdude.

Båttetrening: (husker ikke hva jeg har skrevet før her jeg..) "dissebåtta" :) Bruker stort sett ikke bleie fra han kommer hjem til legging. Uhell skjer, men stort sett fordi han skal tømme potta selv (får ikke men han er dritkjapp!)

På stranda her så satt han med en skål middag. Tissa fiiin stråle oppi skåla uten å søle en dråpe utenfor. Jækki!! I går var han ganske flink synes jeg. Satt på teppe på strand og alle 4 gangene så han disse og gikk rett utenfor teppekanten og tisset på gresset. Litt pes da han brått begynte å bæsje og ikke helt visst hvor gjøre av seg. Stappa rompa i en busk, var ikke helt poppis. Kjekt med våtservietter ja...

Noen av dere som har badet oppe ved Rånåsfoss? Ganske fin der:) Er sånn basseng midt i skogen.

Barn utenfor og innenfor magen...hadde ås mye eldre barn at jeg skal kanskje ikke si fra min side der. Men snakke med barna er viktig. På både godt og vondt. Hadde en del samtaler med W da man hadde MA. Og mange under E, for gutten var mye bekymret da. Han er jo en følelseklump og den gutten der. Barn er enkle og det enkle er ofte det beste. Si ting som de er og få være en del av det hele. Ja man blir selv mor og far men de blir faktisk et søsken og greit å være medt mulig forberedt innen hverdagen endres totalt for dem og. Og er utrolig hvor mye en 2åring faktisk skjønner og forstår...selv om de ikke alltid får gitt uttrykk for det.

I dag drar vi til Flisa. W drar til Åleby.

Skal folket fremover?

Ama, kommer søndag el mandag. Må jo få med dere et kamera. De ul-bildene fikk en få lyst til å ha liten i magen selv:)

Ellers er livet særdeles rotete for tiden, men det gå seg vel til.

Regner med å skrive under kontrakt til uka. Skal bli godt. Sykemeldt i 3 dager (ja 3 dagen nå) grunnet ryggen. Det fallet var ikke godt nei.

Gå å pakke jeg da. Ha en fin helg jenter:)

Skrevet

Kan noen trøste en utrøstelig gravid hormonbobe!

Jeg tror jeg eksploderer og så sitter jeg her og gråter pga en kunde!

#&&()/())(/&%¤""###

Jeg fikk kjeft fordi jeg ikke kan være på jobb hele døgnet. Det er en dame som har lagt inn bud på en leilighet med frist kl 20, jeg har ikke fått tak i selger hun ville forlenge budet sitt til kl 22 jeg sa at nå var det bedre å fortsette på mandag siden det tross alt er kveld for noen og en hver.

Likevel satte hun budet til kl 22 og insisterte på at jeg skulle ringe henne før det. Jeg ringte og sa at vi fortsetter på mandag og hun argumenterer med at hun er på jobb på mandag og hvorfor kan vi ikke ta det i helgen, (før på dagen så skulle hun være på reise hele helgen og måtte ha avklaring i dag)

Jeg sa at det var helg og at jeg var tilbake på jobb på mandag osv. Hun kunne ikke skjønne hvorfor vi ikke kunne fortsette i helgen. Jeg sa at at jeg var i bilen i hele morgen. Hun sa det var det samme problemet hun hadde på mandag. Jeg ble så irritert og lurte på om hun mente jeg bare kunne parkere bilen og sette bort barna mine!!!!

Det er bare det at min og alle andres arbeidstid er fredag til mandag og mellom 8-9 og 17 +/- og ja noen ganger sånn innimellom må faktisk jeg også ha fri!

Jeg ble så lei meg etterpå for i forkant hadde jo T kjefta fordi jeg jobbet hele tiden og at NÅ får du se å si det er kvelden osv.

så nå sitter jeg her og griner:( buhu

O har bursdag snart

I natt drømte jeg at jeg fødte Jeg hadde så vondt i magen så jeg trakk det inn i drømmen og fødte ja ja

For to årsiden så satt jeg nå å så sci og ante lite om at jeg skulle være mor på morgenen.

Omtrent det samme skrev jeg her for ett år siden:)

Blir ekstra tanker rundt dette med bursdag i morgen og baby i magen

Ble bare meg i dette innlegget får komme sterkere tilbake til dere senere

Skrevet

Klemmer på deg jeg Herk... Folk må da skjønne at man ikke kan stå på pinner hele døgnet bare for at DE vil at vi skal osv... Nei, be kjærringa kysse seg et visst sted ;-p Og gratulerer med bursdagen til O i morgen!!

Klemmer på Cat også som har mistet katten sin - huff trist når man mister dyr også ...

Grattis til sessa - veldig søte barn :-)

Også grattis til alle på tjukka - florerer jo her nå, blir spennende å følge med innimellom, selv om det ikke blir så ofte :D

Ellers hei til alle sammen. Tenkte jeg skulle ta meg litt i nakken og hilse. Har forresten oppdatert noen bilder på tråden også, jepp - vært effektiv i kveld ;D

Her går det i 100, hatt 5 uker ferie i sommer siden midten av juni så jeg skal i alle fall ikke klage - 3 av de i syden og resten sommer, med stor S her hjemme. Deilig - men nå begynner jeg å bli litt lei sol, så det er deilig med litt overskyet innimellom. Greit når det allikvel er så varmt som det er.

Har også en badenymfe - eller to faktisk. Spesielt på Kreta (hvor vi lå ved bassenget hver dag), var ungene i vannet mesteparten av dagen. A koser seg masse og jeg kunne sitte på solsenga, mens han fløt rundt med armringene sine og koste seg big time. Alle rundt bassenget ble jo helt forelsket, lille kroppen i det store bassenget "svømte" på magen og ryggen ettersom det passet seg. Ordentlig søt var han...

Ellers prater han som en foss og gjentar ALT vi sier, kaller han bare papegøya. Slekter nok på mora og søstra si, hehe.

Selv begynte jeg i ny jobb i dag - ganske rart når du har jobbet på samme sted i 8 år. Men det virker spennende, så det er bare å kaste seg i det etter beste evne.

Dette var i alle fall en liten oppdatering herfra - så håper jeg dere alle får en fortsatt fin sommer.

Klem fra oss ;-)

Skrevet

Hurra for O som blir 2 år i dag!!!! Juhu!!!!!!!!!

Masse klemmer til Herk. Duste dritt mennesker som ikke skjønner at helg er helg!

Er på vei til sengs så må være litt kjapp. Er allerede på overtid kjenner jeg. Linus har sovna og forhåpentligvis sover han til... lenge, for han tømte godt før han slukna! Me like. Skulle bare slenge inn link til fødselshistorien min om dere vil lese. Den er lang, så kan anbefale å ta med pc neste gang dere skal nr to! ;)

Hei pt!

Reiser på hytta litt vi. Sjalabais! ;)

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN GODGUTTEN MIN !

HIPPURA FOR OSKAR!

He he goingen min ligger fredelig og sover og tenker ikke på at han har bursdag når han våkner:)

Takk for sympati, jeg ser jo at det kanskje virker som en filleting, men når man prøver å please alle og alle er misfornøyd. SUKK

Jeg legger jo ikke ting bak meg heller så jeg føler dette vil tynge meg hele helgen. Kan jo legge til at de to andre interesserte er så hyggelige, de har takket for hjelp og sagt jeg er flink :) trøste trøste:)

Oskar vil helst gå ut i vannet fra brygga, gidder ikke vasse ut fra stranden. Han flyter ikke ordentlig med armringer. Elsker å bade og spruter og herjer.

Moll hvordan er det med ryggen? håper ting og tang bedrer seg litt da.

Hyggelig å se deg PT godt du ahr hatt en fin ferie.

Flott fødselshistorie Sessa, fant den på augstklubben o6 sidene.

Skal lese den en gang til senere

Syns alle virker så oppegående under riene jeg, Selv var jeg helt i tåka fra første ri omtent eller inni meg selv på en måte.

Skrevet

Gratulerer med 2-årsdagen, O!

Hei pt!

Ikke tenk mer på det, herk.

Skal se om jeg finner historia di, sessa, for du hadde det visst altfor travelt til å få med linken;-)

God bedring med ryggen, molle!

Nav har endelig bestemt seg for at jeg skal få penger :-D

Skrevet

Grattis med dagen til O!!!!!!!!!!!!

Jeg er sliten og har ferie.... Jeg var kvalm igår, men ikke idag.. Håper den holder seg unna..

Tiril har vært flink å tisse på potta og bæsja like utenfor (var på vei på den da ihvertfall)

Skrevet

Gratulerer med 2-årsdagen, Linea!

Skrevet

Hei, nå er jeg hjemme og nett har jeg og :-D Gratulerer til O som ble 2 i går, sendte en sms, men vet ikke om du fikk? Grattis til Linea også, og selvfølgelig - gratulerer så mye med Linus!!! Var så spent da jeg satt på hytta, men jeg hørte liksom ingenting. Til slutt måtte jeg sende noen meldinger for å høre, og da hadde gutten sannelig kommet. Har lest fødselshistorien din, takk for at du delte :) Også så trist med pusen din Cat :(

I morgen er det hverdag, snålt. Har prøvd litt med potte og sånn, men de har ikke helt skjønt poenget der. Men det har kommet mange ord i løpet av ferien og det er koselig. Forøvrig har jeg også skjønt hvorfor tvillinger så ofte er likt kledd. "Samme jeg!", sier A, hehe.

Hei til dere alle, håper dere har hatt en fin juli!

Skrevet

Hallo:)

det tordner en eller anna plass-ser lyn,men hører bare det tordner langt i det fjerne. Håper det ikke kommer nærmere. Er kult nok med lyn og torden,men ikke uten mann i hus! Leo sover på mitt soverom-hun synes ikke det er noe kult med torden.

Grattis med bursdager til 2 åringene!

Vi har spist pizza hos Tiny i dag,det var digg. Og Leo storkosa seg:)

Leo har bæsja på potta,men nekter å tisse der. For i følge henne så skal det bare bæsjes der...

Nei,vi snakkes:)

Skrevet

Takk for grattis! Ligger i senga ned hikkende gutt på pupp og nett på mobil. Genialt, men litt tungvindt å skrive! Linjeskift er tull i grunn! Veide Linus på fredag, 3.7. Denne gutten vet å ta til seg næring. Ha det fint inntil videre.

Skrevet

Sliter litt med nett om dagen av en eller annen grunn. Om vi har nett så tar det tre kvarter å få logget seg på. Og noen dager har vi ikke nett i det hele tatt. Så derfor blir det lite surfing og nettbruk om dagen, orker ikke denne kranglingen med drittpc'en hver bidige gang.

Fikk ikke logget meg på og ønsket O tillykke med 2 årsdagen heller, så da gjør jeg det nå:) Og til KL som har hatt bursdag også.

Skal se om jeg får kranglet meg inn på vgnett og sjekket været, men spørs om jeg digger. Gir det 2 forsøk.

Ha en fin dag alle sammen, kommer sterkere tilbake bare jeg får fikset nettdritten.

Skrevet

Digger du været Cat?

Gratulerte jeg Linea? Grattis med dagen, jeg har surra med noen innlegg her som ikke har blitt lagret og så har jeg gitt opp for jeg har skrevet s å mye og orker ikke skrive igjen

Sitter og bekymrer meg for lite liv i magen, makan til rolig mage altså men nå er jeg bekymret

Drikker søtt, kaffe spiser kaker men ingenting biter på

Gikk til Kolsåstoppen i dag også for å se om litt anstrengelser gjorde susen men nope

Godt linus har næringsvett kos å se dem nyte et bedre måltid:)

Skrevet

Huff, så ekkel følelse, herk. Kanskje du får komme på føden for en sjekk?

Håper alt er som det skal!

Tilvenninga i den nye bhg går bra. I dag har LH fri, men jeg håper det går greit å komme tilbake i morgen. Han er ikke veldig fornøyd med å være inne med meg i regnværet i dag, vil nesten ikke spise heller.

I morgen skal jeg i begravelsen til en tidligere kollega, han ble bare 55 år...

Skrevet

Så trist simba!

Håper og tror LH får det fint i barnehagen. Kjedelig med regn og innendørsaktivteter når vi har hatt så mye tid ute og fint vær

O var på 2 års kontroll idag og alt var ok. Syns det var en dilletime igrunn, men de ser vel at alt er ok og de sier vel fra om det ikke er det.

Ny HSøster i gjen så man vet jo aldri hvordan de er. Ny lege også , men han skulle vi ikke til Så ut som en hyggelig lege.

Ja jeg har ringt JM og venter på at hun skal ringe tilbake men det har gått en time nå.

Ja hvordan er det med dere alle til helgen tenkte å feire O på søndag om noen kan? Fint om dere kan svare om det passer her for så kan jeg planlegge helgen :)

Tenkte søndag kl 14.30

Skrevet

Gratulerer Oskar!!

Gratulerer Linnis!!

Er døtte meg helt arb.ledig her nå. Grunnet prisjusteringer får jeg ikke begynne på august og har ikke bare gjort meg ferdig med juli, men tatt alt av rusk rask. Korktavla er helt tom(!) og har til og med gått gjennom mailboksen 2 mnd tilbake. Greit var det for fant et par ting jeg trodde var i orden.

Men er det _noe_ liv da Herk? Kan være bare en rolig periode? Så lenge du kjenner noe mener jeg. Kan virke som en dillekontr. men de ser etter mye de ikke nødvendigvis snakker om.

Snart er gutten min og 2 år....

Regner med jeg kan på søndag. Mulig jeg kommer noe senere grunnet sov, så spar tårta! hehe Ønsker han seg da? (litt forbehold for drar på ferie tidlig mandag, og M skal muligens på noe firmatur i helgen og ja en del om og men og usikker helg)

Drittnett!!! Jeg digger ikke det været her. Du kan tekste meg spm cat, så kan jeg søke og sjekke for deg;)

LH stortrives sikkert snart:) Lurer på om de får den der etter 2 uker som de får ved første tilvenning. Tror ikke Will hadde det... Han gikk nå hos dagmamma til han var nesten 2,5 år han da.

Reiser til Skjåk på mandag...håper vi møter Amafamilien på vei ned fra Ålesund samme dag:) Kan gi en oppdatering der...Ved 14-15 tiden var Leo allerede på 3 kleskift..hehe. Og for en opppakking!! Ikke at det var så mengder, men Ama har vært på lang biltur med liten før. Snakk om system..hehe. Impo Ama...meget impo:)

svanine...altså vi skulle jo på byn og pilse i sol i Oslo. Ser mørkt (bokstavelig talt) ut for det nå. Men må få til noe da:)

Klar for skole 1D?

Litt slitsomt med fri i bhg når ikke vi har fri selv.....

Kose deg med siste feriedagene Tiny:)

Skrevet

Makan til tragiske kjerringer!!!! Har dere ingenting annet å gjøre enn å strte egne tråder.... Syns at dere er utrolig tragiske her inne!!!

Skrevet

Jeje, deg om det hore-dama..! Virker ikke som du har så mye bedre å ta deg til siden du gadd å skrive på den tragiske siden vår.

Til helgen kan nok ikke vi Herk:(

Nettet er btw bra igjen.

Spaden går! Joda, humper jo selvfølgelig litt rundt på rompa av gammel vane, men har nå virkelig fått opp øynene for gåing:)

Skrevet

Tror ikke jeg skal begi meg ut på noen diskusjon om hvem som er tragisk...

Gratulerer med gående jente, cat! Hvordan har du det?

I løpet av det halvåret LH har gått i bhg, har han bare vært bittelitt lei seg ved levering én gang, og det er veldig godt for mammahjertet. For hans også selvfølgelig;-) Og med den supre starten vi har hatt denne gangen også, vil jeg ikke si at jeg er bekymret, nei.

Skal E også begynne i ny bhg?

Gruer meg til begravelsen....

Hvordan går det, herk? Vi kan dessverre ikke komme på søndag.

Skrevet

Jeg har en sprellende baby i magen! Bare det at jeg ikke kjenner noe!!!

Var på kontroll jeg for orket ikke gå sånn å føle på det. De var så hyggelige med meg på sykehuset. Jeg fikk en kjapp ul som viste en baby som sparka rett i morkaka. Morkaka derimot ga ikke fra seg et lite rykk en gang lå som en stein og sperret alle spark. Babyen ligger langt nede og da vet jeg at det er babyen jeg kjenner når jeg kjenner en rar anelse nedider.

Ellers så alt fint ut og lå helt på normalen vistnok på mål.

Om det passer bedre kan jeg utsette feiring, men helgen etter er i alle fall ikke mulig

O hadde ingen gråtetokter i barnehage hverken da han startet, da han var i feriebarnehage eller nå som han begynte igjen.

Han har derimot ikke lyst til å legge seg. Han vil vi skal lese bok og lese bok og lese bok og lese bok.

Det er så tilfeldig om han roer seg eller ikke. I går fikk han med seg en liten leke og la seg ned med den ved siden av og skulle sove

Idag så gikk verden under når jeg forlot ham.

Greit å være ajour på jobb da moll. Jeg har en tendens til å bli ueffektiv når det er lite å gjøre

Hvem var det som prøvde å sende melding til meg på Os bursdag,som jeg ikke fikk igjen var det svanine tro? Jeg har nytt nr

Fikk du svanine meldingen min om fiskefatet før ferien? fikk ikke noe svar så tror kanskje ikke det. Skal du fortsatt ha det foresten?

Har skolen begynt 1d?

Skrevet

Jeg blir også ineffektiv når det er lite å gjøre på jobb. Hadde helt glemt fiskefatet, har send deg en mail på online-kontoen din. Godt det var liv i magen :)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i reflex for tiden forresten? Trenger en regnjakke i 86.

Gratulerer med gående spade! Tøfft!

I morra skal jeg se mammamia :D

Skrevet

JA nå er det jo bare INGENTING å gjøre!! Funnet oppgaver hos andre som gir meg lettede smil:) Godt å kunne avlaste andre litt iblant og.

Svarte teite dame jeg da...som sagt lite å gjøre. Jobbe nede i dag så stikker ned nuh! Søk reflex så får du opp forhandlere.. (virkelig sv....sukk) (hehe)

Godt med sprellus Herk:) Vi kan heller ikke helgen etter. Helgen etter det er d jo dagen til Edvard. Om du ønsker så kan vi slå sammen, siden det kanskje er vanskelig å få samlet alle flere ganger. Leo har jo ca. uka etter det igjen og. Om du ønsker en feiring for bare O så skjønner jeg det og altså:) Regner med vi tar dagen søndag 24/8. Mange jobber eller har planer på lørdag og til dere kan jeg servere rester-haha;)

E skal ikke i ny bhg:D Men skulle ønske ikke 3 av 4 var like langt (ca) gravide der da!! Poff og alle blir borte:)

Nei stikke ned jeg. Tjallabajs!

Skrevet

Hehe, tenkte akkurat det samme da jeg så at du hadde svart, molle. At du hadde lite å gjøre på jobb altså... ;-)

Nettopp hjemme fra en veldig fin, men sterk begravelse. Jeg har, som sagt, jobbet litt sammen med avdøde, men det var kona hans jeg jobbet tettest med, så det var like mye pga. henne at jeg var der. Og i dag fikk jeg vite at mora hennes døde fire dager etter mannen hennes. Finnes det ingen rettferdighet i verden???!!!

LH har hatt det topp i bhg i dag også:-)

Seriøs konflikt med naboen til mamma under oppseiling nå....

Og sist, men ikke minst: Så flott, herk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...