Gå til innhold

Uke 6- kjempefin form!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det begynner først nå å gå opp for meg at jeg er gravid... Testet positivt for en uke siden. Har hatt mensenmurringer flere dager tidligere, men de er omtrent borte nå. Mindre ømme pupper også. Jeg er faktisk i utmerket form, og har så minimalt med symtomer at jeg nesten blir bekymret... Er det liv inni der enda eller...? Har ikke fortalt det til min samboer at jeg er gravid enda, da han jobber borte. Har ikke lyst å slippe bomben over telefonen. Fyttigrisen jeg gleder/gruer meg til det altså... :) Men jeg er nå litt bestyrt over at jeg har mistet/skal miste- lurer på om jeg skal ta en test til før jeg sier det til sambo.

Ingen kvalme, ingen halsbrann, ingen stikk, murringer, puppeondt... hmmm.

Fortsetter under...

Hei! Jeg har akkurat registrert meg her og har laget et innlegg om at jeg føler meg i utrolig fin form. Det er nesten som en begynner å lure på om en egentlig er gravid. Vi får vel bare glede oss over denne tiden, for litt plager vil vi jo få etterhvert.. Tenkte å bruke tiden på å trene litt forsiktig og følge tipsene jeg har funnet her på siden. Godt å være forberedt. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...