mars-2008 Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Legger henne kl 19:00 hver kveld, får da smokk.( sovner ikke uten, har prøvd) og sovner godt etter 10 min. Men våkner utallige ganger om natten og sovner ikke til igjen før vi har gidd henne smokke. Ammer 1 gang. Hvordan får vi henne til og sovne uten smokk. Aller helst, hvordan få henne til og IKKE våkne om natten (bortsett fra når hun skal ha mat)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Det er vel ikke noe dere får vent henne til, det er bare noe som kommer etter hvert av seg selv, tror jeg. Jeg er sjeleglad for at snuppa bruker smokk om natten, for da er det bare å gi henne den hvis hun våkner så sovner hun igjen. Gir jeg henne ikke den, så skal hun ha mat. Mye enklere å bare gi henne smokken når hun våkner... Syns jeg da...
mangofandango Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Joda, du kan starte med å ta smokken ut av munnen rett før hun sovner. Hvis hun protesterer tar du smukken inn igjen, og prøver igjen etter litt. Det skal ikke være fælt for henne. På den måten lærer hun seg etterhvert å finne søvnen uten smukk.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Hehe Svaret mitt kunne fort mistolkes så jeg nå... Smokken kan nok avvennes, men var det at hun våkner om natta jeg sikta til. Tror ikke det er så lett å venne henne av med...
mars-2008 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2008 JOHOO.... jenta sovna uten smokk i kveld kl 1900, sover enda:))) krysser fingrene for natten
mamma og godguttene Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Hvordan gjorde du det ? La du henne uten smokken eller fulgte du rådet over her ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå