Gjest Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Korleis er det å blande forskjellege typar tøybleier (Om ein feks brukar både brettebleier og formsydde)? Blir ungen forvirra då, eller går dette knirkefritt? Evnt kva sortar tøybleier går det fint ann å blande?
Yo&La+spire Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Du kan fint blande ulike typer og merken, de fleste gjør det:) Eneste eg har hørt er at unger har blitt såre dersom du veksler mellom tøy og papir, men ulike tøybleier er ikke noe problem. Det finnes mange ulike tøybleier og det er ikke alle typer som passer til alle barn ( pga ulik passform). Noen barn kan også reagere på noen tøybleier, men ikke på andre, avhengig av hvilke stoff de er laget av. Alle har sine favoritter og de fleste har flere;)
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 jr ser ikke til å bry seg om hvilken bleie han får på seg. må faktsik si at det har jeg egentlig aldri tenkt på før jeg leste tråden din;) du kan trygt blande alle slags bleier;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå