Gå til innhold

Brudekjole..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm,noen som har gode råd til hvor jeg kan få kjøpt/leid brudekjole i stor str til bryllupet?

Har lest litt om Somaras her inne? Men er jo litt skeptisk..

Hva slags kjole bør man unngå år en er krafig? Har veldig lyst på spagettistropper, men det er mange som sier jeg bør dekke til armer...Meninger noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er 1.63 og 97 kg. Hadde ikke problemer med å finne kjole i en helt vanlig brudesalong. De er jo beregnet til å sys både inn og ut... Ganske store størrelser også. Jeg hadde mange å velge i. Jeg skal også ha spaghetti stropper. Og jeg har ganske store armer, men jeg synes jeg er kjempefin!!! Og det synes også min mann... Alle andre som synes noe annet bryr jeg meg ikke om. Dette er vår dag!:-)

Skrevet

hei:) jeg har en brudekjole du kan kjøpe. giftet meg i sommer men har ikke fått rotet meg til å legge den t på finn,. det er en miss kelly med spagetti stropper en utrolig nydelig kjole. hun anbefalte meg det det er mye mer slankende enn med armer jeg også kunne tenke meg det men så når jeg prøvde med arm at jeg så mye mer kraftig ut. den kjolen jeg har er str 48 kan sys inn til 46 og sys ut til 52 eller 54 sa ho dama i brude salongen til meg. skriv mail adressa di så kan du se bilder om du er intresert, den er hvertfall knall fin synes jeg falt for den med engang jeg fikk den på meg..

hvor bor du da??

Skrevet

Takker=) Har lest litt om www.divax.no her inne. og snoket litt på sidene..

Var du inne i salongen for å ta mål,eller sendte du dem? Takker for mange gode tips;) Trenger jo litt råd og veilledning:)

Skrevet

Jeg tok mål på Lillestrøm sysenter og mailet den sammen med endelig bestilling. Tror ikke Linn, som driver salongen, tar mål selv, men er jo bare å ringe eller sende en mail og høre med henne. Hun har endel kjoler i salongen som en kan se på og kjøpe selvsagt hvis en finner noe som passer. Får masse råd og veiledning ang type kjole og farge hvis du ber om det. Kjempekoselig hun som driver salongen, og hun vet også hvordan det er å ikke komme inn i størrelse XS siden hun ikke er sylslank selv heller.

Jeg anbefaler hvertfall divax på det varmeste!

Skrevet

Okay, tenkte noe i en slik retning jeg også, slik at målene blir rett i hvertfall. Så bra! råd og veilledning er helt knall! Blir det liksom litt enklere å finne seg en flott kjole. Har vært inne på nettsidene hennes og funnet en nydelig kjole. Og det er jo et stort pluss at hun vet hvordan det er å ikke passe inn i en XS! Takker for svar=)

Skrevet

"Evig din" er en liten brudebutikk i Øyslebø i Marnardal Vest-Agder. Marianne driver butikken og hun er mye rimeligere enn større foretninger i byer. Hun er veldig trivelig, høygravid, og slett ikke en lettvekter. Dessuten er hun sydame. Hun sydde min brudekjole. Hun har mange kjoler i store størrelser.

Addresse fra gule sider:

Evig Din, Bryllup & Søm Marianne Dahl Vatne

4532 Øyslebø

38 28 81 90.

• 2 uker senere...
Skrevet

tessem brudesalong i trondheim, er en helt fantastisk sallong, jeg er 1.69, og veier 115kg, og jeg fikk masse kjoler å velge mellom...jeg skal ikke ha en brudekjole, men en selskapskjole,men for en fantastisk service!! de var så greie, og visste hva de snakket om...

hvis du har litt mage, bør du ha "rynker" over magen, for de gjemmer bort magen!! virkelig...

• 3 uker senere...
Skrevet

Heisann.

Eg har en nydelig prinsesse kjole som har gjort sin plikt for meg.

Den er i farge Ivory, str 28 som tilsvarer ca 54-56 i norske størrelser.

Eg er en størrelse 50-52 og kjolen passet knall fint til meg.

Så alt i fra størrelse 50- 58 passer den til.

Den har rynker over magen som er utrolig slankende.

Den har strass og perler på brystpartiet, og så går det en splitt nedover siden (ikkje uten noe kjole under altså) med strass på.

Den er stroppeløs, men var knallbehagelig å ha på, følte aldri at stellet skulle falle ut, og jeg var bhløs under :-)

Den har snøring bak i ryggen, som er utrolig praktisk med tanke på at kjolen sitter helt til din kroppsfasong.

Eg er 1,76 høy, men går fint ann å legge den opp.

Den har et langt, enkelt slep.

Dette er en majestetisk kjole, veldig enkel samtidig som den er en prinsesse verdt.

Fikk ufattelig masse skryt for kjolen, tror ingen hadde forventet en så stor brud komme i DEN kjolen.

For det er virkelig en sånn som en ser på modellbilder i brudebladet og diverse.

Eg bor i Hordaland.

Siden min funker ikkje, så bare skriv her om noen er interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...