Gå til innhold

OTH, MACLAREN eller CARENA?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken vogn anbefaler dere av disse?

OTH

MaClaren

Carena

er dette gode vogner som man kan trille tur med og ikke bare på shopping?

Håper mange kan svare :) klarer bare ikke å bestemme meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oth er jo en allsidig vogn. Det er ikke Maclaren eller de fleste fra Carena, men de har også modeller med større hjul (Maclaren har MX3, men den liker jeg ikke spesielt godt og Carena med større hjul tror jeg bare har en 4-hjuling).

Jeg anbefaler OTH.

Skrevet

oth er en god og allsidig vogn, like god på trilletur som på shopping. Går også mye på grus/traktorvei, og den er like god der som på asfalt. Vi er på alle måter veldig, veldig fornøyd med vognen vår

Kjenner ikke så godt til trehjulingen til Maclaren og heller ikke Carena vognene. Vet at det er kommet en ny trehjuling med store hjul fra Carena som heter Carena swing. Generelt har jeg hørt mye negativt om Carena så av den grunn hadde jeg aldri kjøpt Carena selv.

Maclaren-trillene er veldig gode triller, fungerer kjempegodt på shopping og asfalt, men er absolutt ingen terreng/vintervogn. Til det er hjulene for små. Og det er en trille, ingen fullgod sportsvogn.

Men som ferietrille, shopping og sommertrille er Maclaren absolutt et godt valg.

Skrevet

Jeg vil si det samme som *tutta&gutta*. Styr unna Carena, det er et merke som er mye rimeligere og det merkes på kvaliteten uten tvil. Maclaren, vet ikke hvilken du snakker om, men alle unntatt MX er paraplytriller og jeg er enig i at det ikke er no for bruk i det daglige.

Jeg vil anbefale OTH om du er ute etter en vogn som fungerer til det meste og har høy kvalitet.

Skrevet

OTH vognen er den bra å reis på ferie med ,tenker da syden ? hvor stor er de og veier de mye?

Skrevet

Veier 10 kg, blir lang og flat sammenlagt. Kan godt tas med til syden og andre ferier. Da ville jeg kjøpt transportbagen som hører til.

Skal du på en ferie hvor du regner med å bruke mye taxi/offentlig transport hadde jeg valgt en annen vogn. Den er så lang sammenlagt at den ikke får plass i bagasjerommet på noen små biler, og den tare litt plass på buss f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...