Gå til innhold

gravid i tusenfryd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hørt at hvis man sier man er gravid kommer man gratis inn. men må man ha bevis eller noe dokumentasjon? er bare 8 uker på vei så har ikke noe slikt.

kan jeg likevel komme inn? planen var å dra der neste helg.

Skrevet

Ble nyskjerrig jeg, så tittet litt på siden dems.

Men der står det ikke noe om at gravide kommer inn gratis eller til redusert pris....:(

Skrevet

tviler på det. jeg måtte hvertfall betale på fronøyelsespark både på tusenfryd og i tyskalnd, enda jeg var høygravid.

Skrevet

tviler sterkt på det.. på en måte ville det jo vært logisk da.. man skal jo ikke kjøre karuseller når man er gravid . . .:) men.. tror du må se langt etter gratis inngang

Skrevet

Vet ikke hvordan det er nå, men for 2 år siden da jeg gikk gravid måtte jeg betale fullpris, og jeg var høygravid.. Men, det burde virkelig være gratis, for du kan jo ikke gjøre en skit der som gravid. Fikk ikke engang kjøre "dragen" sammen med jenta mi som var 6år da.. Det hang plakater over alt "gravide og de med hjerteproblemer kan ikke kjøre ditt og datt.. " Huff, jeg ble så frustrert.. =(

Skrevet

ja, var kjempekjedelig. eneste man kan gjøre er å prøve de premiebodene som koster 20 kr pr forsøk og slikt. burde vært gratis eller i det minste rabatt.

Skrevet

mene rikek at premiebodene burde vært rabattert eller gratis, men inngangen for gravide;)

Skrevet

jeg var på tusenfryd for noen uker siden og jeg fikk gravid/pensjon billett. kostet 150 kr istedenfor 310. sa bare ifra når vi kjøpte billett. vet ikke åssen det fungerer når magen ikke synes da. :)

Skrevet

Joda på Tusenfryd kommer du inn på seniorbilett når du er gravid. Jeg var der for 3 uker siden så spurte for sikkerhets skyld på kundeservice, og joda, jeg fikk redusert pris. 150 kroner :D

Men om du ikke er synlig gravid ville jeg hatt med papirene!

Skrevet

jeg var på tusenfryd for noen uker siden, og da betalte jeg 150. så ble halve prisen. men jeg er ganske synelig gravid nå da. hehe. så vet ikke jeg siden du bare er 8 uker om du kanskje burde ha med noe som kan bevise det?

Skrevet

Hehe...jeg sendte dem en mail for en uke siden der jeg spurte om dette. Syntes det var urettferdig at jeg skulle betale full pris når jeg ikke kunne ta noen karueller. Fikk til svar at man som gravid betaler bare 150,- i inngang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...