Mammaen til Isak Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Er big horn lagt ned? det har jeg ikke fått med meg
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Kanskje jeg som har blingsa?
Mammaen til Isak Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Fellini, bragernes torg 2a.. samme bygg som kinoen...nam nam )
Mammaen til Isak Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 hjemmesiden deres er i allefall fortsatt, men den er ikke oppdatert siden februar, men jeg har som sagt ikke sett at den er borte
Denice Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Pigen på torget, Dolly dimpel, Jonas B..... Jeg vil bli meeeeeed!!! Hehehe
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2008 Får titte litt. den nede ved elven da? God mat der?
Denice Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Glass?.. eller skutebrygga?.. Glass hadde god mat sist jeg var der.. vet ikke om noen av de stedene er så veldig barnevennlige da men.. men på både Dolly, Pigen og Jonas B har de en høyere tolleranse for at barn lager lyd.. og du?.. Mirawa!! der er det knall mat og veldig greit for barna... vi går offte dit!!
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Anbefaler Fellini på det sterkeste, Pavarotti er også bra, knallgod mat. Medium barnevennlig dog. Pigen har gjennomgående d¨rlig service dessverre. Det er også Fellini på Strømsø, men den gjør seg best når været er godt så man kan sitte ute. Glass har veldig varierende mat dessverre, man kan få kjempebra eller kjempedårlig. Skutebrygga har pittesmå lokaler inne som ikke finnes barnevennlige. Maten derimot er fortreffelig, og svinedyr.
StorkeMammaen Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Er det ikke en ny indisk restaurant i byen da? Leste en knall-anmeldelse av den i Drammens tidende. Hvis du liker indisk mat da selfølgelig.
Denice Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Fellini på Strømsø? Hvor da? Jeg bor her og har ikke sett noen enda.. Om de ikke har åpnet på grønland da? Eller i de nye lokalene ved rutebilstasjonen?.. Hmmm.. kjeg trenger tydeligvis en guid, jeg....
LizzyG Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 Big Horn var ikke lagt ned på fredag hvertfall når jeg spiste en god biff der. Hehe... Du har nok lest feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå