Gjest Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Har fått tlf fra klinikken nå om at de hentet ut 14 (!) egg fra donor i går. "Bare" 5 av disse er vellykket befruktet. Ble litt skuffet over at ikke flere ble befruktet siden de hentet ut så mange, men 5 er jo slett ikke verst, og er gulleggene blant dem er jeg jo såre fornøyd:) Nå håper jeg eggene deler seg slik de skal, og at de holder til torsdag alle sammen:)) Får tlf på tirsdag om hvordan delingen går, og om vi evt må sette de inn allerede da. Nå er det strand, bading, og en aldri så liten lunsj som gjelder:) Kos dere, jenter, og ha en fortsatt fin søndag:O)
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Så bra Frøya!!! Jeg er bombesikker på at gulleggene dine er blant disse 5! Kos deg og nyt ferien. Om noen dager er du RUGER!!!!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 God uttelling med 14 egg ut Frøya,og 5 befruktede er ikke dårlig heller så lenge gullegge(ne) er i blandt dem ) Håper du nyter sol og sommer nå,i morgen kommer jeg etter *smiler*. Lunsj ved stranden klinger godt i mine ører ! God klem:O)
Ann-ch. Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Vil bare ønske deg lykke til Frøya. Du skal se at gullegget er blandt de 5:-)
Chaiemae Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Håper alle de fem deler seg som de skal, sånn at du får gullegg både inn og i fryseren. Kos dere på stranda.
Mumrikken :) Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Følger med deg i spenning ))) Har klokketro på at denne gangen er det DIN tur!!! Stor klem
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Tusen takk for støtten, jenter:)) God tur til Portugal og varmen i morgen, Vilsågjerne:))
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Dette skal gå veien nå snuppa )) jeg krysser alt jeg har for at det nå blir din tur!!! Klem klem
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Hei vennen! Høres dritbra ut! :-) Krysser alt jeg har jeg!! Kos dere masse masse, så snakkes vi etterhvert! Klem!!
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Hei Nightelf og snuppa:)) Tusen tusen takk, vennen:) All støtten du gir, og har gitt meg er gull verdt:) Jeg er så glad jeg har deg!! Vi koser oss masse her nede i varmen, og håper og komme brune og fine hjem. Vi snakkes plutselig. Hils gubben:) Tullemor; tusen takk:) Hvordan er formen din? Jeg tenker på deg og mirakelet ditt stadig vekk. Er så fantastisk, og så vel fortjent:)) Stor klem:O)
LykkeligSomMamma Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 Masse lykke til Frøya! Håper vi begge blir rugere denne uka
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 Takk det samme, Cathy:O) Hadd vært fint og ha noen og ruge sammen med:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. juli 2008 #13 Skrevet 21. juli 2008 tenker at solen og varmen kommer til å gjøre susen, tror denne kombinasjonen er kjempe bra. Å jeg tror at det at dere får en liten "ferie" under hele greiene er positivt. Må dette gjøre susen
Madam-mim Skrevet 21. juli 2008 #14 Skrevet 21. juli 2008 Nå er det lenge siden jeg har vært innpå her gitt. Ønsker deg masse lykke til Frøya! Håper det blir noen flotte egg som blir satt inn:) Klem
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 22. juli 2008 #15 Skrevet 22. juli 2008 Naa ble jeg skikkelig gla paa dine vegne ja!! Krysser fingra for at ett av de er gullegget..Unner dere det.. Lykke til..Gleder meg til aa hoere gode nyheter etterhvert..Det er din tur naa.... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå