Gå til innhold

Hva var deres første symptomer?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt ømme bryster de siste to ukene. De siste par nettene nå har jeg våknet med mageknip, skikkelige luftsmerter helt nederst i magen som har gått over etter en halvtimes tid. Føler meg litt oppblåst ellers også. Har også svettet ut senga de siste nettene. vet ikke om dette passer med graviditetssymptomer? Har ikke tatt test, og aner ikke om jeg er gravid. Jeg bruker minipillen cerazette, og har derfor ikke hatt mensen på 2 år, så har ikke det å gå etter.

Noen av dere som har hatt det på samme måte? Skal kjøpe en test i morgen.

Fortsetter under...

første jeg merket var ca en uke etter el,da var jeg skikkelig støl nederst i magen! så kom mensmurringene for fullt,noe jeg bare bruker å ha samme dag som jeg får tr! så kom puppene,hodepine og svimmelhet! kvalme har jeg klart å holde meg unna foreløbig=) hehe

Jeg fikk vondt i korsryggen, så jeg bestilte meg legetime jeg da. Der var det lang ventetid så i mellomtida fant jeg ut at jeg var gravid :-) Det andre tegnet var at jeg fikk ømme bryster. Testen var positiv den dagen jeg skulle fått mensen. Skal også nevne at jenta kom på menstermin hehe.....jeg er som ei klokke :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...