♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 og hvilken melk er anbefalt for barnet?
Én til Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Begynte på ettårsdagen! Er ikke anbefalt med kumelk før de runder året. Lettmelk forsøkte vi her, men det er ikke populært. Biola derimot, går ned på høykant :-D
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Min er 16 mnd. og drikker ikke melk. Men han får i seg yoghurt, hvitost og andre melkeprodukter, så han får dekket det han trenger.
Linchen Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Begynte rundt 1 år. Han fikk tilbudet hver dag, gikk tregt i begynnelsen, kun en liten slurk. Men i dag ser det ut til at han har fått smaken på det! Noen mengder er det jo ikke snakk om, uansett, da. Extra lett melk
Love my kidz Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Her begynte vi med melk til brødskiva lenge før han ble året. Han har ikke tatt skade av det og liker det veldig godt. Vi drikker samme typen, ekstra lett. Drikker barna for tykk melk blir de gjerne mette av melka og ikke maten.
noLadyjustME Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Her fikk han noen slurker til maten fra 9-10 mnd tror jeg det var, gir bare ekstra lett siden den har tilsatt D-vitamin..
Mammasin Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Vi begynte ved ett år. Ekstra lett og skummet.
Bie&babylove:-) Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Vi begynte med melk da snuppa var 10-11 mnd ca. Helsesøster sa det var helt greit å begynne nå siden jeg ammet til hun var 10-11 mnd. Vi gir helmelk da de små trenge mye fett i kosten! Men enn oss voksne!
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Annbefalt og gi lettmelk eller helmelk til små barn pga ekstra fett som de trenger. Jeg begynte forsiktig med å blandt 50/50 MME og vanlig melk i flasken. Så mindre og mindre MME og mer og mer vanlig melk. Begynte da sønnen min ble 11,5 måneder. Nå er det bare varm vanlig melk Kald melk begynte jeg med på 1 års dagen hans, og det tar han bare ett par super av enda. Har bare prøvd det i 3 dager. men virker som det er en sup mer for hver dag ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå