Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 .. eller må jeg kontakte nav for å oppgi kontonummer og slike ting? Fødte datteren min 17. juni, har ikke sett eller hørt noe om barnetrygd ennå..
2SmåTroll Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 kommer automatisk. Så du får nok første utbetaling nå i slutten av mnd.
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Jeg fødte i mai og fikk brev for et par uker siden om å sende inn kontonummer og beskjed om at barnetrygden kommer første gang i august.
Eliise Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Mener og huske jeg måtte søke da jeg fikk første.. De trenger jo litt info, og kontonummer. Nå når jeg fikk nummer 2 fikk jeg brev i posten om at de hadde fått meldig om at jeg hadde fått et barn 'datoen' osv, og at pengene ville bli utbetalt til den samme kontoen som den andre trygda..
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 her kommer den automatisk.... fikk bare et brev i posten om at di hadde mottat info...
Gjest mphs Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Første gangen hadde de rotet bort opplysningene om meg og jeg måtte dra til de for å få det ordnet. Denne gangen kom det automatisk. Du får barnetrygden fra mnd etter du fikk ungen, men det kan ta litt til så det er godt mulig at du ikke får første utbetaling før i slutten av august, men da får du utbetalt for juli samtidig.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Jeg fikk en baby 11 mai og har ennå ikke hørt noe. Men kommer vel snart:)
Gjest mphs Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Da får du den nok siste dagen i denne mnd. Om ikke får du ta kontakt med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå