Gå til innhold

Til Desembermirakel!!

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Har skrevet til deg noen ganger før når du har lagt inn innlegg...

Men jeg kom på at jeg skulle finne litt info til deg ang hjertefeilen baby'en deres har... mulig du allerede har fått MYE info, men vi er jo som sagt medlem av FFHB (Foreningen for hjertesyke barn) og på nettsiden deres er det MYE interessant som står, inkl hjertefeil og mye spesifisert info om hver type..

Fant om AVSD... så les gjerne dette .. mulig det hjelper deg litt...

http://www.nextcon.no/ffhb/profilbok/venstre.asp?gruppe=405

Hvis siden ikke dukker opp så gå til www.ffhb.no. Så på barnehjertehåndboka og så på medfødte hjertefeil... og så til AVSD.. :)

Håper at alt har ro'a seg ned litt og dere har sunket skuldrene litt nå da... selv om d ikke er så lett etter en sånn beskjed....!!

Tenker masse på dere, d skal dere vite!!!! OG er d noe så ROP UT!! :)

Stor klæm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138273021-til-desembermirakel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk:)

Dette var hyggelig gjort av deg!

Ja føler legene på riksen er utrolig dyktige! de er så nøyaktig og oppriktig interessert i å hjelpe å finne ut av ting!

Føler virkelig jeg har kommet til det beste sykehuset!

Det var meningen jeg skulle vært på ullevål, men er glad jeg fikk velge riksen. Myyyye bedre oppfølging og jeg ble umiddelbart godt ivaretatt der.

Det var faktisk en jordmor på ullevål som sendte meg til riksen.. det sier litt!

De har ikke klart å finne en endelig diagnose, de sier det er det mest kompliserte hjerte de har sett, noe gikk virkelig galt da det hjerte ble bygd.. men, det betyr ikke at feilene ikke kan rettes opp, det er bare så mange feil. Så nå har vi brukt mange dager på sykehuset allerede, og skal tilbake til uken. Det skal bli godt å få en diagnose, og en fremtidsplan.

Men ja, skuldrene er mere senket, for sjokket var stort med en gang. Føltes som en dødsdom på en måte.

Og igjen tusen takk for flott støtte:)

God klæm tilbake!

Så bra dere har senket skuldrene litt... :)

Da går som regel dagene litt bedre også...

Kan fortelle en kort "historie" (for å kalle d d...) da vi var på Riks'n..

Der ble vi litt kjent med en familie som hadde fått en sønn, hvor d viste seg at han hadde bare et HALVT hjertet,.... VI hadde ALDRI hørt om d før og bare måpte da de fortalte dette... d hørtes jo forferdelig ut og vi trodde heller ikke våre ører da de fortalte at legene viste hvordan de skulle fikse dette også.. MEN ingenting var umulig... !! No prob... :))))

Så se lyst på dette du, legene finner ei løsning på hvordan de fikser dette også, vær du trygg, selv om det kanskje er litt vanskelig å tro til tider...

Bare ha disse ordene i bakhodet:

INGENTING, ABSOLUTT INGENTEN ER UMULIG!!! ;)))

Og husk at legene ved thoraxkirurgisk avd (der baby'en deres kommer til å bli operert ved Riks'n) er faktisk noen av de flinkeste i verden innen hjertekirurgi hos barn... og de samarbeider med leger over hele verden!!

Og ja, dere kommer til å bli GODT ivaretatt under hele opplegget framover nå!!!

D kan jeg love dere!!! ;)

Mere klæmma t dokk! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...