Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en som er liten og nett, men som hun kan sove godt i (er 14 mnd). Helst til under 2000 kroner. Har vanlig vogn til de vanlige trilleturene, men trenger ei vi kan bruke til småturer, handling etc.

Noen tips? Noen vi ikke bør velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hra en som heter Camara eller noe i den duren, synes den er bra, er paraplytrille men har likevel kalesje og litt rom til handleting etc. Koster ca tusen kroner.

Skrevet

carena heter den visst :-)

Skrevet

Ikke gå for ei ole brumm disneytrille.Dritttrille.

Er jo veldig mange å velge mellom, kommer an på om du vil ha svingbare forhjul eller ikke.

Carena har flere typer; Easy,lieback max/lux,sprint,Free..Lieback trillene er enkle paraplytriller.

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt en Troller til 599,- på Rudo i Ullevålsveien. Er veldig fornøyd så langt. Den er den mest populære trillen deres, og jeg har ventet i flere uker på at den skulle komme i butikken igjen. Det er ikke mye plass under, men setet går langt tilbake og gir fin liggestilling!

Skrevet

Maclaren techno xt er helt fantastisk, men koster over 2000 da... Betalte 3200 for vår, men jeg må si den er verdt pengene:o)

Skrevet

Jeg hadde holdt meg langt unna Carena i alle all varianter, har man prøvd vogner med litt høyere kvalitet blir man ikke fornøyd med carena.

Skrevet

Enig med deg egentlig. Er ikke noe fan av carena.

Har selv en Akta Graco Mirage,kjempegreier. 998kr kosta den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...