Lille Lu Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hei, Vi har ei jente fra før som heter Karoline. Nå tror vi at vi får en jente til,men i det siste har jeg blitt så usikker. Kanskje det er en gutt likevel. Og vi har tenkt på Kristina eller Kristian - men nå er jeg usikker på det også. Noen andre forslag til navn som passer. Må ikke være på K altså.
prysseluskan Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Karoline og Pernille Karoline og Anniken Karoline og Ulrikke Karoline og Cecilia Karoline og Nora Karoline og Henrik Karoline og Erlend Karoline og Olav Karoline og Johannes Karoline og Kasper
Vannmann35 Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Karoline er et så flott navn :-) Kristian og Kristina er også flott, men kanskje litt kjedelig? Kjenner veldig mange som heter det, samtidig er det jo klassiske navn da. Uansett, hva med: Karoline og Kordelia Karoline og Kamilla Karoline og Marie Karoline og Cecilia Karoline og Elisabeth Karoline og Julie Karoline og Jesper Karoline og Thomas Karoline og Johan Karoline og Gustav
Lille Lu Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2008 Takk for forslag. I går kom jeg plutselig på Tiril.... Vet ikke om jeg nødvendigvis synes det passer så veldig godt sammen med Karoline, men hvor mye hensyn skal jeg ta til det. Ellers så jeg Sunniva - det er et navn jeg liker godt. Noen som har kommentarer på Tiril eller Sunniva som navn på lillesøster til Karoline?
Frustrert76 Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 karoline og anniken karoline og kristoffer-christoffer
♥ Herligheten ♥ Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Både Tiril og Sunnva er nydelige navn.. Jeg syns Karoline og Sunniva passet perfekt sammen Karoline og Kasper om det blir gutt
prebs Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Karoline er et flott navn, og både Kristina og Kristian passer bra til! Jeg liker også Tiril og Sunniva, men synes nok Sunniva passer best til Karoline. Ellers (kan hende jeg gjentar noen navn): Viktoria Elisabeth Johanne Kathinka Henrikke Henriette Mathilde Madeleine Johannes Benjamin Kristoffer Aleksander Sebastian Ferdinand Jonathan Wilhelm
sommerfugl4 Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Jeg synes Karl passer til Karoline. Kjenner et søkenpar som har disse navnene. Jeg synes Karl er et flott navn, og det er få som heter det i denne generasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå