Gjest Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Tenkte bare så vi fikk en liten oversikt over hvor mange vi blir Tenkte det var greit å reservere bord kanskje... Jeg kommer og har med meg Mons (3 måneder)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er med med sønnen min på 3,5 år
Nagilimia Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Jeg kommer, med nurket i magen, som er 20 uker
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Ses imorgen da jenter Vi blir kanskje 4-5 jenter + barn da, koselig. Jeg prøver å være der i god tid så kan dere se etter meg, jeg har mørkt hår og en grå barnevogn Regner med at vi sitter ute hvis været er som idag. Hvis det er noen som ikke meldt seg på her men har lyst å komme så er det bare å dykke opp
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 huff treåringen min har kasta opp to ganger på morran idag! det hjelper skikkelig på kvalmen min hehe.. men jeg kan ikke dra noe sted når han er dårlig..så må nesten holde meg hjemme idag, så får jeg heller satse på neste treff... beklager!
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Nei uff, stakkars, håper han blir bedre snart! Vi får ordne et treff til snart Og da kan vi ta en dag som ikke krasjer med det i f-stad så kanskje flere blir med også
Silje`mor Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Måtte en tur på sykehuset i dag så da ble det dårlig med treff:( Ser ut som om det ikke drøyer så lenge til babyen min kommer nå Håper dere hadde et fint treff!
maritulla Skrevet 23. juli 2008 #10 Skrevet 23. juli 2008 søren at jeg ikke så detta føre nå...jeg ville oxo ha vært med.. kanskje neste gang da:) desember beby:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå