Gå til innhold

Fjelltur og sekk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planlagt en tur i fjellheimen første uka i august. Dette vil selvfølgelig medføre bæring av sekk med magebelte. Har begynt å tenke på om dette kan være til skade for fosteret. Da vi ikke har planer om å ha med telt + mat for hver dag, men heller overnatte i hytter, vil jo sekken bli en del lettere. Vi gikk tur forrige helg, og da bar jeg sekk på ca. 8 kilo og det gikk bra. Følte ikke noe press på magen i grunn. Men innen vi drar er jeg i begynnelsen av uke 15 (15+1). Noen som har erfaring med dette eller kjenner noe til advarsler e.l.? Vi bor jo i Norge så regner med det er en del som har vært i samme situasjon.

Kan forøvrig nevne at formen er helt topp, så den kommer ikke til å være til noen hindring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt, men jeg hadde ikke gjort det. Men jeg har slitt for denne spiren i over 11 år og 4 ivf forsøk, så her skal det ikke testes noe hehe.... selv om jeg jobber som instruktør og er i bra form, men allikevel så redd nå... men du kan jo høre med legen hva de mener...

Lykke til og god sommer :o)

Skrevet

Tenkte jeg skulle høre med legen jeg og. Jeg har sendt mail til Oslo Akutten og spurt om tidlig UL denne uken, så kan høre med de. Regner med jeg kan få et svar der. Evt så får sambo bære for begge, hehe :P

Skrevet

Ja det var lurt :o))

Skrevet

Kommer an på hvor tung sekken din kommer til å være... Men tviler på at det er noe farlig!

Er dessuten bedre å bære på ryggen enn i hendene - så kanskje få noen til å hjelpe deg på med sekken hvis den er tung? Magebeltet kan du jo bare feste under magen hvis du har fått mage enda...

Tror du bare kan tusle i vei jeg! :) Og kose deg!

Bare pass på at du får i deg nok mat og vann, ikke presser deg mer enn du orker - og tar pauser innimellom:)

Skrevet