Itsrejk Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Trenger tips om fine gutte- og jentenavn som begynner på K. Blir veldig glad om noen har forslag! Storebror heter Kristoffer, og insisterer på at lillebror eller lillesøster skal ha et navn på K. Vi har vært innom Kristine, Kaja, Karsten, Kristian, Kasper og Kornelius. Andre forslag?
prysseluskan Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Kaisa Klara Konstanse Kornelie Karna Guttenavn er litt vanskeligere, mine favoritter på K er Kasper og Kornelius. Tror ikke jeg vil foreslå noen andre
Vannmann35 Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Hva med: Kristoffer og Karoline Kristoffer og Klara Kristoffer og Katarina Kristoffer og Kordelia Kristoffer og Katrina Kristoffer og Karl Kristoffer og Karsten Kristoffer og Konrad Kristoffer og Kaspar
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Jeg liker Kaja og Kasper veldig godt, mine favorittnavn på K. Andre forslag: Karna Kayla Katinka Katarina Kine Konstantin
Itsrejk Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2008 Takk for alle gode forslag! Jommen ikke lett, dette... Godt vi har litt tid på oss. Om et par uker blir det ul, og etter det kan vi forhåpentligvis fokusere på enten jente- eller guttenavn...
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Kristoffer og Karianne :-) Så flotte navn, sammen og alene! Ellers liker jeg godt Karsten
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 nå husker jeg ikke alle navnene som har blitt nevnt, men disse syns jeg er fine da Kevin Kian Kasper Kathinka Kathleen Kamilla Kine Katharina Kristina Karen
Itsrejk Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. juli 2008 Takk til dere to siste også - kommer mange forslag som vi ikke har tenkt på. Kjekt med litt hjelp!
Millima Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Vi er fem søsken som heter Kristian Kjersti Kamilla Kasper og Kaja=)
Itsrejk Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. juli 2008 Kult! Vi foreldrene har også navn på K, men det var egentlig uavhengig av dette at vår sønn ble hetende Kristoffer. Har alltid likt det navnet bare. Men nå når han er så opptatt av at vi er "K-familien", som han sier, så må vi jo nesten følge opp med et K-navn på bebisen også. Kaja og Kasper liker jeg veldig godt, men mannen min liker ikke de så godt... Kristian og Kjersti er allerede "opptatt" i storfamilien. Kamilla var faktisk det navnet jeg likte best som lita jente - brukte å leke at jeg het Kamilla, faktisk..
kaang Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Jeg heter Karine ;-) Ellers synes jeg Karianne er et flott navn!
sonne Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 Karoline Kristine Kristina Karine Kaja Kristian Kasper
Itsrejk Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. juli 2008 Takk til dere to også! Mye som heller mot Kristine hvis det blir jente. Vi foreldrene hadde begge hver vår oldemor som het Kristine, som vi var glade i. Dessuten er det det eneste jentenavnet på K vi begge liker...hehe... Guttenavn er enda vanskeligere... Jeg liker Kasper, men det gjør ikke mannen min... Jaja, kjekt å få så mange tips!
Frustrert76 Skrevet 22. juli 2008 #15 Skrevet 22. juli 2008 syns kristoffer og karoline passer kjempefint.sønnen m in heter christoffer,kjempefint navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå