♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har en sann lekematte/babygym på gulvet til Jonas. En grønn og lilla sak med dyr som henger over han i ulike farger, samt et speil. Ser at interessen har dalt litt for denne nå, men synes det er litt tidlig å legge den helt bort. Han er 5 måneder nå. Når pakket dere den bort for godt? Har en lekegrind som denne ligger i så vi slipper ha han rett på gulvet, er gulvkaldt her. Vet heller ikke hva jeg skal ha i lekegrinden når den er pakket bort. Tenkte på sann skummmatte med tall/figurer fra Nille, men må isåfall finne ut om den kan kuttes opp. Vil ha noe mer enn et teppe, det kan bli litt hardt...
*smula* Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Vi pakket vekk babygymen da kråkebolla var ca 6 mnd. Da hadde den ikke vært i bruk på en stund. Du kan helt sikkert bruke en kniv til å skjære til matten fra Nille. Vi hadde en treningsmatte på gulvet og i lekegrinden hadde vi teppe. Han var mest på gulvet, kun i lekegrinden når det var ting som vi skulle ordne o.l.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 i lekegrinda har jeg bare et bretta dynetrekk unders og et krabbeteppe oppå...funker fint her for emilie ) hadde tidligere ei tynn dyne i og krabbeteppet oppå, men hun syns ikje det var så gøy å ligge slik lenger. for hun fikk ikje så godt tak når hun brukte beina.. hadde det bare i når hun va så lita )
de tre bukkenebruse Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 vi har skjært i en skummadrass og hatt oppi til botten i lekegrinda,også har vo et dynetrekk som vi legger madrassen inni=) det funker kjempe godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå