Gå til innhold

Hvor lenge.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sann lekematte/babygym på gulvet til Jonas. En grønn og lilla sak med dyr som henger over han i ulike farger, samt et speil. Ser at interessen har dalt litt for denne nå, men synes det er litt tidlig å legge den helt bort. Han er 5 måneder nå. Når pakket dere den bort for godt?

Har en lekegrind som denne ligger i så vi slipper ha han rett på gulvet, er gulvkaldt her. Vet heller ikke hva jeg skal ha i lekegrinden når den er pakket bort. Tenkte på sann skummmatte med tall/figurer fra Nille, men må isåfall finne ut om den kan kuttes opp. Vil ha noe mer enn et teppe, det kan bli litt hardt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pakket vekk babygymen da kråkebolla var ca 6 mnd. Da hadde den ikke vært i bruk på en stund.

Du kan helt sikkert bruke en kniv til å skjære til matten fra Nille. Vi hadde en treningsmatte på gulvet og i lekegrinden hadde vi teppe. Han var mest på gulvet, kun i lekegrinden når det var ting som vi skulle ordne o.l.

Skrevet

i lekegrinda har jeg bare et bretta dynetrekk unders og et krabbeteppe oppå...funker fint her for emilie :o)

hadde tidligere ei tynn dyne i og krabbeteppet oppå, men hun syns ikje det var så gøy å ligge slik lenger. for hun fikk ikje så godt tak når hun brukte beina.. hadde det bare i når hun va så lita :o)

Skrevet

vi har skjært i en skummadrass og hatt oppi til botten i lekegrinda,også har vo et dynetrekk som vi legger madrassen inni=) det funker kjempe godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...