GRAM Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 noen som har noen gode råd mot det?snuppa har ganske mange av de på hele kroppen sin.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Min lille sønn hadde ganske mange av de i hodebunnen. Jeg brukte bomull og fikk klemt de bort. De var da veldig "modne". Viktig å ikke spre verket. For da spres smitten. Viruset ligger i verket. Han hadde 2 stykker bakpå ryggen. De knep jeg bort. Og de forble borte :-). Ellers så forsvinner de jo av seg selv etter en stund da. Lykke til!
La78 Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 jenter min hadde mange i fjor og de går væk av sig selv
Linnsy77 Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Leste i foreldre&barn at man kan smøre på noe som heter inotyol.. el noe i den duren. Var visst anbefalt fra et sykehus, kunne også bruke det på bleieutslett. Jeg har kjøpt dette nå så spent på å prøve det. Det går jo vekk av seg selv, men det kan ta år.
Lykkelig til snart to:) Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 På apoteket anbefaler en salve som heter inityol. Jeg skrev det tilfeldigvis opp sånn i tilfelle sønnen min skulle få det...
Lykkelig til snart to:) Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Og forresten hvis ingenting virker, burde du gå til homeopat. Vet om en liten gutt som hadde masse, tilslutt fikk han naturmedisin av noe slag. Og vips- borte...
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Venninna mi tok også datteren med til homeopat og fikk naturmedisin og da forsvant det.
storesøster og lillebror Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Jenta vår hadde veldig mange. Hadde dem i over 8 mnder. Ble skikkelig ille før de forsvant. Hun klødde seg til blods. Fikk time hos hudlege, men da hadde de tørket inn. Hun hadde moluskene nedover føttene, særlig den ene. Sleit litt med utslett bak ene kneet, men fikk tips om kremer som vi kunne smøre på. Men utslettet kom ikke helt bort før moluskene forsvant. Prøvde å knipe en del av moluskene, men d er fort gjort at de sprer seg. Tror det beste er å la dem være etter som de kommer bort av seg selv til slutt. Ser selvfølgelig ikke så fint ut, men d gjelder å være tålmodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå